Waarom zou je je eigenlijk aan de wet houden,
en wie heeft eigenlijk het recht om te zeggen wat je wel en niet mag?
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Verwijderd
Dan was er in Amerika nu wel heel wat meer verdwenen dan het WTC en dan was Afghanistan inderdaad "Lake America" geworden.Op vrijdag 09 november 2001 14:55 schreef Ortep het volgende:
Probeer je trouwens eens voor te stellen wat er gebeurd als iedereen gewoon kan doen wat hij of zij wil.
Verwijderd
Omdat je niet alleen op deze wereld leeft en rekeniing moet houden met anderen. Dat daarvoor een paar regeltjes zijn so be it!Op vrijdag 09 november 2001 14:48 schreef illem het volgende:
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Waarom maakt jou dat uit, als je toch buiten de maatschappij staat?Kyori schreef:
Dan was er in Amerika nu wel heel wat meer verdwenen dan het WTC en dan was Afghanistan inderdaad "Lake America" geworden.
Het is dus maar goed dat er regels zijn om vast te stellen wat wel en wat niet mag.
Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
Signature
Neuh je hoeft je natuurlijk niet aan de wet te houden, maar dan wordt je opgepakt . Dat is de consequentie.Op vrijdag 09 november 2001 14:48 schreef illem het volgende:
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
[op-het-randje]Op vrijdag 09 november 2001 15:54 schreef NukeZz het volgende:
De hele maatschappij is krom.
Waarom zijn er zoveel dingen die in dit land gebeuren waar wij niks van afweten? Terwijl het ons soms wel aangaat?
Wij krijgen alleen maar te horen dat de overheid wil dat wij horen. TV is een zeer grote invloedsbron. Zijn alle dingen wel waar die wij op het nieuws horen? Dacht het niet.
Na de aanslagen op het WTC werden er op TV videobeelden uitgezonden van dansenden en feestenden Afganistanen. Deze beelden zijn opgenomen in 1991. Toen had Afganistan gewonnen met voetbal ofzo, weet niet meer helemaal hoe het zat.
Waarom wij de wet volgen? Omdat de overheid ons die wil oplecht zonder dat wij er wat over te zeggen hebben.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.
schattig? (Zie boven) niet schattig... eerder gevaarlijk... niet zo zeer gevaarlijk voor mij, maar meer gevaarlijk voor het systeem waar wij in leven. Ik (en vele anderen met mij) ga elke dag (afhankelijk van mijn roosterOp vrijdag 09 november 2001 15:54 schreef NukeZz het volgende:
De hele maatschappij is krom.
Waarom zijn er zoveel dingen die in dit land gebeuren waar wij niks van afweten? Terwijl het ons soms wel aangaat?
Wij krijgen alleen maar te horen dat de overheid wil dat wij horen. TV is een zeer grote invloedsbron. Zijn alle dingen wel waar die wij op het nieuws horen? Dacht het niet.
Na de aanslagen op het WTC werden er op TV videobeelden uitgezonden van dansenden en feestenden Afganistanen. Deze beelden zijn opgenomen in 1991. Toen had Afganistan gewonnen met voetbal ofzo, weet niet meer helemaal hoe het zat.
Waarom wij de wet volgen? Omdat de overheid ons die wil oplecht zonder dat wij er wat over te zeggen hebben.
In times of war the law falls silent
Verwijderd
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Verwijderd
leuk dat je zelf een naam voor het begrip "anarchie" hebt uitgevondener zijn geen regels, standen, wetten en geld meer. iedereen doet wat nodig is, dwz: is er brood nodig? dan maakt iemand brood. en alles word op vaste punten verzameld en ieder haalt wat hij/zij nodig heeft! op die manier is er geen geld meer nodig, en ieder doet wat hij/zij goed kan, en er is geen macht meer enz!
Die dansende palestijnen die je op tv zag, waren er slechts een paar. De aanslagen zijn door de meerderheid van de palestijnse bevolking afgekeurd en als schokkend ervaren.Op vrijdag 09 november 2001 18:24 schreef Skimmer het volgende:
Je stukje over je dansende afghanen, dat waren palestijnen... geeft verder niet... is toch allemaal het zelfde...toch?
En ze waren trouwens wel aan het dansen en feesten vanwege de aanslagen, maar het hoe en waarom kun je een appart topic over starten.
Ik ga er maar vanuit dat dat niet voor mij geld.[Boodschap voor alle criminelen]
GA ZELF WERKEN VOOR JE GELD VIEZE STINKENDE K#T MONGOOL
[/Boodschap voor alle criminelen]
Signature
Verwijderd
sorry, dat kende ik niet, excusez-moiOp vrijdag 09 november 2001 19:17 schreef Irons het volgende:
[..]
leuk dat je zelf een naam voor het begrip "anarchie" hebt uitgevonden
en wat dit trouwens met communisme the maken heeft vraag ik me af (aangezien je daar je eigen verzonnen naampje van hebt afgeleid)
hahaha... Dat is juist wat ik bedoelde. Tuurlijk worden we 24/7 in de gaten gehouden (beetje overdreven, maar het idee is juist), tuurlijk is de media allang niet meer objectief, tuurlijk worden de dingen waar het juist WEL om gaat in binnenkamertjes besloten. Ik vond het alleen wel grappig (no offence) dat je je daar zo over leek te verbazen.Op vrijdag 09 november 2001 19:33 schreef NukeZz het volgende:
Wat betreft de reactie doe Lordy79 gaf. Jij geloofd alles wat jouw verteld word? En je bent het met alles eens? Denk eens realistisch. De maatschappij houdt je 24 uur per dag in de gaten omdat ze willen weten wat je doet.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Op vrijdag 09 november 2001 19:33 schreef NukeZz het volgende:
Hm.
Omdat ik het niet met alles eens ben ben ik meteen naief en een crimineel? Gevaarlijk?
[..]
Ik ga er maar vanuit dat dat niet voor mij geld.
Wat betreft de reactie doe Lordy79 gaf. Jij geloofd alles wat jouw verteld word? En je bent het met alles eens? Denk eens realistisch. De maatschappij houdt je 24 uur per dag in de gaten omdat ze willen weten wat je doet.
De mensen zijn te goedgelovig. Alles wat informatief is op tv word beschouwd als waarheid.
Dat ik het niet eens ben met hoe het systeem in elkaar zit wil nog niet zeggen dat ik me niet aan de regels hou en dat ik later mensen ga beroven om aan mijn geld te komen. ik volg een opleiding in de hoop hier later mijn geld mee te verdienen. In hoever is dat gevaarlijk?
In times of war the law falls silent
Verwijderd
Verwijderd
ik heb hier ook wel eens problemen mee, ik heb niet gekozen waar ik geboren ben, dus waarom zou ik me aan regels houden? ik ben een individu (spelling?), en niemand heeft vanaf dat pun mij iets voor te schrijven!!!Op vrijdag 09 november 2001 14:48 schreef illem het volgende:
Dit systeem geeft jou anders wel de ruimte om er op bovenstaande manier tegenaan te kotsen!Op vrijdag 09 november 2001 21:03 schreef Chello200 het volgende:
f*ck the system
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Verwijderd
Natuurlijk hoef je je niet aan de wet te houden...Op vrijdag 09 november 2001 14:48 schreef illem het volgende:
In mijn ogen is iets goed of niet, als de meerderheid er zo over denkt.Op vrijdag 09 november 2001 14:48 schreef illem het volgende:
http://mrfloris.com
Ik denk dat je hier heel voorzichtig mee moet zijn, het is immers niet het volk dat de wet maakt of breekt.Op zaterdag 10 november 2001 02:26 schreef xiphoid het volgende:
[..]
In mijn ogen is iets goed of niet, als de meerderheid er zo over denkt.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Verwijderd
Ik verbaas me tegenwoordig nergens meer zo snel overOp vrijdag 09 november 2001 20:15 schreef Lordy79 het volgende:
[..]
hahaha... Dat is juist wat ik bedoelde. Tuurlijk worden we 24/7 in de gaten gehouden (beetje overdreven, maar het idee is juist), tuurlijk is de media allang niet meer objectief, tuurlijk worden de dingen waar het juist WEL om gaat in binnenkamertjes besloten. Ik vond het alleen wel grappig (no offence) dat je je daar zo over leek te verbazen.
Signature
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq