Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler
Wat ook vaag is, in W98 op USB kon ik plm. 1.5 meter van mn ontvanger weg, op PS/2 zo'n 2.5, en nu in XP kan ik iets van 4/5 meter weg.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Verwijderd
Mijn beste mat is zwart van kleur (met polssteuntje), maar hij doet het ook op een groen of wit-achtig matje, of gewoon op mijn kale witte bureau. En wat dat optillen betreft; natuurlijk hoeft dit niet, maar de ene keer blijft de muis gewoon op z'n plek en de andere keer schiet ie naar rechts toe (net een verkeerd gekalibreerde joystick...).Op vrijdag 09 november 2001 15:31 schreef Esger het volgende:
Dat trillen heb ik soms ook wel eens op bepaalde punten van mn (gekleurde) muismat, en als je em optilt dat ie dan naar rechts(onder) gaat maakt toch niet uit? Hoeft m toch niet op te tillen? T is bij mij ook zo trouwens..
Wat ook vaag is, in W98 op USB kon ik plm. 1.5 meter van mn ontvanger weg, op PS/2 zo'n 2.5, en nu in XP kan ik iets van 4/5 meter weg.Vaag muisje maar wel fijn, nog steeds
Ik vermoed dat er gewoon iets kroms in dat ding zit.
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler
Ik hoorde van iemand dat dat altijd is bij draadloze optische muizen maar dat lijkt me een beetje sterk.
Heeft er iemand zo'n muis die WEL goed werkt?
i386SX/16MHz, Trident 9400 1MB Vesa Local Bus, 4MB fpage, 40 MB hdd, Soundblaster 2.0
Hè, dat hoop ik toch niet!Op vrijdag 09 november 2001 17:54 schreef dumb_8 het volgende:
Heh ik ben bang van niet, ik had er 3 gekocht en die doen allemaal hetzelfde: TRILLEN.
Ik hoorde van iemand dat dat altijd is bij draadloze optische muizen maar dat lijkt me een beetje sterk.
http://www.typhoonline.com/catalog/articles/40159-E.html
http://www.typhoonline.com/catalog/drivers/40159-E.html
Ik heb ze zelf nog niet geprobeerd, maar te zien aan het versie nummer zal dit niet veel uithalen (ook v1.00).
i386SX/16MHz, Trident 9400 1MB Vesa Local Bus, 4MB fpage, 40 MB hdd, Soundblaster 2.0
Nou nee, dank je! Het schijnt zo te zijn (een tweaker heeft dit onderzocht) dat onderhuids deze muis logitech onderdelen bevat...Op vrijdag 09 november 2001 22:45 schreef Un4GiveN het volgende:
ze zijn gewoon brak, iemand nog een Logitech Cordless Optical?heb er nog een liggen.
Bij Systeem/apparatenbeheer/Muis stond -HID standaardmuis en - Wheelmouse PS/2. Die laatste heb ik verwijderd, na overnieuw opgestart te hebben zag windows 98SE een nieuwe muis en installeerde zonder mij wat te vragen een Primax PS/2 Navigator Mouse. (Voor de Lifetec muis had ik een 3knops wheel muis van Primax). Blijkbaar was hier iets van achtergebleven...of dit nu juist problemen gaf of dat de bijgeleverde driver brak is, het zal me worst zijn!
Om een lang verhaal kort te maken...het werkt nu al 3 dagen perfect zonder getril!
In de Eigenschappen van de muis staat wel(automatisch) de ondersteuning voor MS Intellimouse ingeschakeld.
Gelukkig is iig mijn muis niet brak!
Haha! Donderdag muis teruggekregen, nieuwOp zaterdag 10 november 2001 20:56 schreef Esger het volgende:
GVD, hij is wel een beetje brak aan de binnenkant, ik wilde 'm gister ff uit elkaar halen, brak er dus 1 pootje af van de batterijaansluitingKga hem mooi ff terugbrengen naar de lieve mensen van Aldi en een nieuwe eisen, en als dat niet wil wordt t solderen.. Kan t in ieder geval proberen
Sorry voor t ouwe koeien uit de sloot slepen.
Verwijderd
bij mijn muis zeiden ze dat het de batterijen van de muis wel is konden zijn die zwak waren waardoor het trillen werd veroorzaakt en dat was het inderdaad... dat scheen normaal te zijn bij optische muizen, dan als de accu leeg is ie minder goed gaat functioneren... haha
En zet je systeemtijd eens goed, vijf over twee is het volgens mij nog niet (of ligt dat hier aan de server)
NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard