Toon posts:

Niet werkend PCI kaartje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ondanks dat sommig mensen zeggen dat search op naam werkt doet hij bij mij nog niks.

Iemand (user Eddy66) had mij ongeveer 2 weken terug belooft er eentje op te sturen. Dit heeft hij niet gedaan waarvoor hij heel erg bedankt word :( Heb hem een mailtje gestuurd om te vragen of hij ze nog op wou sturen, maar krijg hier heelaas geen antwoord op. Beloof dan niks zou ik zeggen. ;)

Daarom nog een keertje deze vraag.

Ik zoek een PCI kaartje (kapot of wat dan ook) met een breedte van minimaal 10cm. Dus geen netwerk kaartje ofzo. Ben al naar alle (6 in totaal) lokale computerboeren gegaan om te vragen of ze een kaartje over hadden. Van Mycom, Computerland, Paradigit tot enkele onbekende kleine zaakjes. Nergens hadden ze er eentje voor me, want die ze hadden konden ze nog opsturen (Terwijl ze er al een jaar lagen ofzo, heb ze blijkbaar op ideeen gebracht |:( ) en dan kregen ze van de fabrikant of een nieuwe of wel fl 50,- terug. Dus mocht er een kopen voor fl 50,- :?. Dat vind ik dus een beetje van de zotte daarom vraag ik het nog een keer op deze manier.

Dit zou ik graag willen hebben voor het volgende:

Heb 4 PCI slots over en een videokaart van 55+ graden. Daar zit de originele Fan op. Toen viel mijn oog op een artikeltje van:

http://www.balusc.net en dan doorklikken op tweakz.

vond ik wel een grappig idee! En heb hier toch nog een 80mm fan liggen! Alleen jammer dat mijn ouwe modemkaartje een ISA slot heeft! En mijn nieuwe comp. dus niet, gelukkig >:)! Ik ben best bereid om een kleine vergoeding te geven voor het "zoeken" en versturen.

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:29
waar HEB je het in GoTsnaam over dude?

ik ben er ondertussen achter, maar een beete duidelijker zijn lijkt me wel nuttig...

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Neo_2000
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06-2024
Hij wil gewoon een gratis kapot PCI kaartje hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe?

Mischien zo.......

Dit zou het uiteindelijk resultaat moeten worden.

Afbeeldingslocatie: http://213.46.22.12:8001/Img/Twe/ISA/CoolISA-08.jpg

p.s. plaatje is van site http://www.balusc.net

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:29
ik heb nog wel een dooie trio64 liggen geloof ik

icq me/mail me

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

Topicstarter
Check mail!

[edit] ben nu even weg dus lees reactie vanavond rond 7 uur! By the way, alvast bedankt! :)[/edit/

Verwijderd

Is dit niet handiger voor je: http://www.regenboog.net/docs/pd-1627037775.htm

Verwijderd

Topicstarter
jawel, maar handig is niet altijd de leukste oplossing. Wil gewoon eens proberen of zoiets lukt.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 09 november 2001 14:56 schreef P5ycho het volgende:
ik heb nog wel een dooie trio64 liggen geloof ik

icq me/mail me
Die kan hij helaas niet meer vinden.

Kan iemand anders mij mischien helpen? Misschien een systeembeheerder bij een of ander bedrijf?

Verwijderd

Topicstarter
niemand die nog iets heeft liggen?

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:27
Hmm ik heb alleen nog maar een pci kaartje van iets minder dan 8cm.. Ik heb nog wel een zooi oude isa kaarten, maar daar zul je wel nix aan hebben :)

Verwijderd

Topicstarter
nee helaas, die heb ik ook nog wel liggen maar die passen niet in mijn nieuwe comp!

Verwijderd

Topicstarter
Jammer dat er tot nu toe niemand is die er een heeft. Vind jij er ergens tussen je rommel een please let me know!

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 21:36
Hades,

die zooi isa kaartjes, zit daar toevallig nog een werkend netwerkaartje met utp-aansluiting tussen?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ah, wordt mijn vinding hier weer gepromoot :+ ;)

Floooo, je vindt op de komende HCC dagen tussen de "dump" vast en zeker wel een leuk PCI kaartje :)

Verwijderd

Op vrijdag 09 november 2001 15:03 schreef www.hadecom.nl het volgende:
Is dit niet handiger voor je: http://www.regenboog.net/docs/pd-1627037775.htm
Dat is die geweldige PCI slotkoeler die ik onlangs heb weggegooid. Geen airflow en een boel herrie. :(

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:27
Op zondag 11 november 2001 17:30 schreef valkenier het volgende:
Hades,

die zooi isa kaartjes, zit daar toevallig nog een werkend netwerkaartje met utp-aansluiting tussen?
Hmm, alleen als je geluk hebt :)
ik zal vanavond ff kijken of ik er nog 1 heb..

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Mmmmm, heb nog wel een defecte AGP kaart liggen, nu nog een MoBo met meerdere AGP poorten.

And The Only One

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:46
als je van plan bent om naar de HCC te gaan... moet ongetwijfeld lukken daar!!

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Op zondag 11 november 2001 17:30 schreef valkenier het volgende:
Hades,

als je nog zo'n kaartje moet hebben, heb nog een hele stapel liggen (o.a. 3Com Etherlink PnP UTP ISA) ...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 12 november 2001 13:30 schreef limoentje het volgende:

[..]

als je nog zo'n kaartje moet hebben, heb nog een hele stapel liggen (o.a. 3Com Etherlink PnP UTP ISA) ...
Bedoel je hier nu mee dat je ook een groot PCI kaartje hebt liggen. Wil er erg graag een hebben.
Op maandag 12 november 2001 13:10 schreef marsian het volgende:
als je van plan bent om naar de HCC te gaan... moet ongetwijfeld lukken daar!!
Ga ik zeker naar toe. Denk je dat ze daar een goedkoop PCI kaartje hebben. Jammer dat dat nog 2 weken duurt ;( . Dus als limoentje mij kan helpen......... Zou heel fijn zijn!

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Op maandag 12 november 2001 17:38 schreef floooo het volgende:

[..]

Bedoel je hier nu mee dat je ook een groot PCI kaartje hebt liggen. Wil er erg graag een hebben.
als je even kijkt wel bericht ik quote, dan zie je dat het niet over PCI maar over ISA kaarten voor iemand anders gaat ;) ik heb nog wel wat PCI kaarten over maar die worden binnekort wel weer gebruikt :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

t is me nog steeds niet helemaal duidelijk floooooooooooo... :+

Je zoekt een PCI-kaartje dat 10 cm diep is???
Want breed zijn ze allemaal wel 10 cm... (lengte van PCI slot tot aan slot-cover)

Hmmmz... ik kan wel voor je kijken of ik nog ergens iets heb liggen...

• Flappie
  • Laatst online: 12:47
nOU, ZIET ER NIET ECHT MOOI UIT HOOR.

Gebruik dan alleen het achterklepje van zo'n kart, maak daar een printplaatje aan, en zet daar coolers in. Daana maak je een aansluiting op je voeding.

Is wat mooier snapie?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 12 november 2001 18:49 schreef maartenb het volgende:
nOU, ZIET ER NIET ECHT MOOI UIT HOOR.

Gebruik dan alleen het achterklepje van zo'n kart, maak daar een printplaatje aan, en zet daar coolers in. Daana maak je een aansluiting op je voeding.

Is wat mooier snapie?
Tja....... nu je er zo over begint. Kan natuurlijk ook. En dan gewoon de cooler aansluiten op het moederbord. Denk dat ik daar maar eens naar ga kijken! Thanks :)
Pagina: 1