Super Taxi Driver + voodoo 1 videokaart ?

Pagina: 1
Acties:

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

Topicstarter
Gegroet,

m'n zusje kwam laatst thuis met het spelletje 'Super Taxi Driver' welke ze graag wil spelen op onze pentium 233 (MMX) waar een Voodoo 1 videokaart in zit (mja eigenlijk Monster 3d maar draait dus op voodoo 1 drivers)... op deze pc doet ie het prima (tnt2m64), maar omdat ik er hier altijd achter zit kan ze dus alleen maar die andere computer gebruiken.

Wanneer ik daar het spel heb geïnstalleerd en het op probeer te starten veranderd hij één keer van resolutie en weer terug en dan zit ik dus alweer in windows zonder verdere foutmeldingen ofzo... iemand een idee hoe ik dat spel op die videoplank aan de praat krijg :?
De videoplank is goed want hij doet het prima met bijvoorbeeld Need For Speed Porsche Unleashed (8>

Dank :)

p.s. zie ook deze topic (niet van GoT dus kan niet beschouwd worden als crossposting lijkt me (8>)

edit:

Geheugen: 32 MB EDO

Hoi

• hinse
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-01 09:54
Hmm..sorry geen oplossing, of beter gezegd wel: ga een andere game spelen want Super Taxi Driver zuigt aan alle kanten :'(. Ik heb hem hier ook liggen maar er zijn veel betere games dan dit. Ik denk dat Hemming (de uitgevers van het spel) gewoon voor te weinig compatibiliteit heeft gezorgd op de verschillende PC systemen.

• NoBody

NoBody

www.gentoo.org

Topicstarter
mja je kan niet door het gras rijden :(

maar goed voor m'n zusje is het dus wel een ideaal spelletje...

niemand die verder het spel draaien heeft op een voodoo 1 :?

Hoi

• NoBody

NoBody

www.gentoo.org

Topicstarter
niemand een idee :?

:(

Hoi