Ik zou zeggen: Kijk naar de prijzen, vergelijk wat er bij zit aan extra zooi (bril, software, games)
Dus...
Ik ben zelf voorstander van Asus, eigenlijk gewoon smaak
Dus...
Ik ben zelf voorstander van Asus, eigenlijk gewoon smaak
Zou zeggen vergelijk de prijzen en pak the goedkoopste. Wel kijken of er voldoende info bij zit. Dus in een doos met boekje etc. Niet zo'n ding die in een plastic zakkie zit en waar voor derest niks bij zit.
Die keus is makkelijk. altijd ASUS nemen! Creative is een leuk merk, maar que videokaarten zijn ze heel slecht!!
Slechte drivers, geen support.
Zelfs al is ie goedkoper, ik zou toch een Asus nemen!
Verwijderd
wat denk je van een PINE of een CARDEX goedkoop maar werken goed. ga zelf ook bestellen. Als ik geen Geforce 2 of 3 Titanium kan krijgen tegen een mooie prijs
Denk niet dat het veel uitmaakt. Pak gewoon degene waar je het meeste vertrouwen in hebt of met de beste heatsink. Ken je ook nog eens lekkah overklokken 
Ik zou voor de asus gaan, vanwege de goede naam en ze maken veel videokaarten, maar dan creative...
Ik zou voor de asus gaan, vanwege de goede naam en ze maken veel videokaarten, maar dan creative...
Elsa, die maakt al veel langer videokaarten heeft in de meeste gevallen een betere 2d.. Dusseuh..
| I've got permission to color outside the lines |
Persoonlijk heb ik een creative kaartje en heb totaal geen probleempjes ermee. Lekkere snelheid met de detonator 4 driver (de originele driver niet gebruiken
is een oude detonator die ik op de cd had staan)
Verder is het meer smaak wat wil je hebben. Vrijwel alle kaarten zijn gebaseerd op de reference kaartjes van nvidia zelf en daardoor eigenlijk even snel.
Dus prijs verhouding en kijken wat je erbij geleverd krijgt is de beste oplossing.
ps. Hoezo creative geen goede kaarten
als je kijkt naar de afbeeldingen van de kaart zie je dat het een rechtstreekse copie is van de originele Nvidia kaart. Dus goed stabiel met detonator drivers. ASUS heeft volgens mij een eigen design en werkt dus beter met eigen drivers. Wie brengt er meer drivers uit nvidia of ASUS ??
hopelijk heb je hier iets aan......
Verder is het meer smaak wat wil je hebben. Vrijwel alle kaarten zijn gebaseerd op de reference kaartjes van nvidia zelf en daardoor eigenlijk even snel.
Dus prijs verhouding en kijken wat je erbij geleverd krijgt is de beste oplossing.
ps. Hoezo creative geen goede kaarten
hopelijk heb je hier iets aan......
Verwijderd
Ooit van referencedrivers gehoord?Op vrijdag 09 november 2001 14:43 schreef DjMark het volgende:
Die keus is makkelijk. altijd ASUS nemen! Creative is een leuk merk, maar que videokaarten zijn ze heel slecht!!
Support heb ik goede ervaringen mee, de fan van mijn GF was kapot gegaan en ze stuurden vrij snel een nieuwe op.
Ik denk dat het niet zo gek veel uitmaakt.
Ik heb nu ongeveer 3/4 maanden een GeForce 2 Pro 64MB van Leadtek, en deze vind ik eigenlijk ook wel een aanrader.
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Verwijderd
Hoe zal ik het zeggen: mijn mobo én mijn videokaart zijn van Asus
Asus roeleert!!! 
Creative moet zich gewoon bezighouden met geluidskaarten
Verwijderd
pffffOp zaterdag 10 november 2001 02:13 schreef Spaceknarf het volgende:
Hoe zal ik het zeggen: mijn mobo én mijn videokaart zijn van AsusAsus roeleert!!!
zelf een TNT1 van Creative, damn dat kaartje is goed. Werkt nog goed met iedere game, nog nooit iets mee gehad, prima kaartje dus. Creative staat bij mij hoog in het vaandel!
Verwijderd
Volgens mij maakt het geen ruk uit welk merk je neemt, ik heb zelf een asus maar creative zal het net zo goed doen. Ze werken allebei met dezelfde drivers en doen het allebei even goed en het is dezelfde kwaliteit. Ik zou kijken naar de prijzen en naar wat er bij geleverd wordt (bijv. welk spelletje).
Pagina: 1