Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Je kan d'r gewoon een andere disk in proppen hoor, geen probleem. Goed advies: neem geen IBM DeathStar.
Virussen? Scan ze hier!
Thnx! Die zal ik niet nemen en deze ook niet iig --> [topic=313778/1/25]Op vrijdag 09 november 2001 14:43 schreef wildhagen het volgende:
Je kan d'r gewoon een andere disk in proppen hoor, geen probleem. Goed advies: neem geen IBM DeathStar.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Hehe, die disk die je gekregen had stopt HP in z'n nieuwe PC's. Lekker sloom...
Overigens bestaan die HP dingen uit de volgende shit tegenwoordig:
Custom VIA PM133 bord
Pentium III 800EB
64MB PC133 cas3 infinion
Quantum lct20
20GB 4500RPM (sub-7200 performance jah
)
AMR modempje
17" beeldscherm dat niet tot z'n recht komt door onboard video
En je hebt een peperdure HP Brio met waardeloze shit erin... Overigens wel een AGP slot, valt weer mee
Overigens bestaan die HP dingen uit de volgende shit tegenwoordig:
Custom VIA PM133 bord
Pentium III 800EB
64MB PC133 cas3 infinion
Quantum lct20
AMR modempje
17" beeldscherm dat niet tot z'n recht komt door onboard video
En je hebt een peperdure HP Brio met waardeloze shit erin... Overigens wel een AGP slot, valt weer mee
Kun jij mij het verband uitleggen tussen AMD en harddisks?Op vrijdag 09 november 2001 18:42 schreef slamm het volgende:
hahahaha AMD ROELS!!!![]()
ow wacht, ik denk dat ik het al weet: jij denkt dat AMD een fabrikant is van HD's! Nou, da's niet zo hoor, back to school dan maar?
Virussen? Scan ze hier!
Pagina: 1