Toon posts:

6210 of A300? wat denken jullie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een nokia 6210 en een samsung A300.

Nu wil een vriend er een van de twee kopen...
welke moet ik wegdoen?

de samsung is lekker klein...oogt goed en werkt ook wel aardig..

maar de nokia werkt net ff beter.....

wat denken jullie???

• Maxster4th
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

Ik zou de nokia houden. Samsung ziet er wel leuk uit, maar de stand-by tijd is een beetje belabberd. Nokia heeft gewoon veel voordeel omdat 80% v/d gsm bezitters een nokia heeft, zoals beltoontjes, logo etc.

Succes is een keuze

Verwijderd

Topicstarter
maar die beltoontjes en die plaatjes interesseren mij echt totaal niets...

De standby tijd vind ik trouwens wel redelijk.

maar toch bedankt

Verwijderd

de 6210 kan ook iets van 175 smsjes opslaan. Dat vind ik persoonlijk ook wel handig.
Alhoewel de a300 wel mooier is en ook wel een mooier scherm(en) heeft. 8-)
Maar ik zou zelf voor de 6210 gaan. (maar ik ben niet echt compleet objectief als 6210 bezitter zijnde ;) )
Je moet gewoon kijken welke je zelf het fijnste vind het werken. :)

Verwijderd

Ik zweer bij Nokia. Ik heb zelf ook de 6210 (grijs) en ben er erg tevreden over. Nokia's werken enorm prettig en hebben veel meer mogelijkheden. Ze zijn compatible met elkaar (IR) en de carkit's en bovendien levert Nokia een goeie service (Nokia Service points over de hele wereld en NokiaClub card met verschillende voordelen).

Die beltonen en logo's zijn een geinig extraatje, meer niet :)

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:30

Masselink

Voor de dorst

Ik heb een 6210 en die werkt prima.....ken de A300 niet.
ik zou niet op uiterlijk kiezen, maar op hoe die werkt

Wireguard VPN Client: https://github.com/masselink/MasselGUARD

• Ozzi
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:17

Ozzi

??

ik zou de nokia houden :)

geen

• datwainer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

datwainer

#tweakers.net @ sorcery

nokia houden :)...6210 == :9~ en ook nog langere standby tijd dan de a300. a300 is ook errug koel alleen lijkt mij het 2e schermpje (schermpje aan de buitenkant dus) kwestbaar :)

Under Construction

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Op vrijdag 09 november 2001 16:31 schreef OdinZero het volgende:
de 6210 kan ook iets van 175 smsjes opslaan. Dat vind ik persoonlijk ook wel handig.
hoe sla ik SMS'jes op in mijn telefoon, ik heb een 8310 en de verkoper had het erover dat er maar 20 inkunnen op dat simmetje

hmmmm

How bad is it on a scale from one to Spurs

• MasterM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 10:54
Hey ik zou de 6210 houden... heeft veel opties en je zegt zelf al dat je langere stand-by je wel trekt...
IK moet toegeven dat de A300 enorm B-) is :) maar daar zou ik niet voor gaan... ;)

ps: ik kan alleen dromen van 175 smsjes op mu gsm... Is dat echt zo? :9 kwel... misschien moet ik weer gaan sparen :? neey de hcc komt er aan >:)

Verwijderd

hoe sla ik SMS'jes op in mijn telefoon, ik heb een 8310 en de verkoper had het erover dat er maar 20 inkunnen op dat simmetje
Volgens mij kun je in 8210 maar 20 smsjes opslaan. Zowiezo kunnen de meeste nokia's er geloof ik niet zoveel opslaan. 3310 ook maar 20 of zo. ;( Geen 175 in ieder geval. 8-)
Maar 6210 is echt een superfijne telefoon. das een ding wat zeker is. :Y)

Verwijderd

A300 kwa uiterlijk.

• GeBas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-06 21:56

GeBas

--

Ik zou de nokia houden. omdat nokia gewoon de beste is (ik heb een ericsson, samsung en nakoi gehad)en de beste carkits kan maken

| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 14:20

vinnie1908

Appel != peer

Op vrijdag 09 november 2001 19:31 schreef OdinZero het volgende:

[..]

Volgens mij kun je in 8210 maar 20 smsjes opslaan. Zowiezo kunnen de meeste nokia's er geloof ik niet zoveel opslaan. 3310 ook maar 20 of zo. ;( Geen 175 in ieder geval. 8-)
Maar 6210 is echt een superfijne telefoon. das een ding wat zeker is. :Y)
7110 heb ik er max 130 ingehad en in mijn 6210 nu 152 op dit moment en is niet vol. Ligt aan het telefoon geheugen dacht ik.....dus Nokia houden en A300 -> OUT

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

Verwijderd

Topicstarter
Over dat 2e display van die samsung;

het valt enorm mee hoe kwetsbaar ie is.

ik ga er niet bepaalt zuinig mee om...daar bedoel ik mee dat hij tussen mijn sleutels zit, tussen mijn kleingeld los in mijn koffer etc.

ik denk toch dat ik die nokia maar zelf hou.....

Die samsung heeft wel 2 akku's headset holster buro lader.

Ik weet het nu helemaal niet meer :)

Toch nog ff verder over nadenken ;(
Pagina: 1