nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Ik weet het niet, ken die andere niet. Die soundworks digital is een goed ding gewoon.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
als je puur kijkt naar vermogen dan is er niets mis met die slim 500. Heb alleen altijd mijn bedenkingen bij flat speakers. Vraag me altijd af hoe je uit zulke platte dingen voor zo weinig geld toch goed geluid kunt krijgen (echt duur zijn ze immers niet voor flat speakers).
Ik zou toch altijd voor de digital gaan. Is gewoon lekker geluidje
Ik zou toch altijd voor de digital gaan. Is gewoon lekker geluidje
Is er toevallig iemand die die slim dingen heeft en zijn ervaring daarmee wil delen?
Ja! Da's de meest zinnige oplossing die ik heb gehoord in jaren ! (NOT!!!!)Op vrijdag 09 november 2001 20:08 schreef whotheman het volgende:
koopn hifi
Als ik dat zou doen zou ik dit niet vragen. Ik ga niet 2 huge m.f. speakers naast m'n monitor zetten. En ik heb ook geen zin om 1000 piek uit te geven (wat een beetje hifi kost minimaal)
Verwijderd
Gewoon de Labtec APX-4620 nemen.. Goeie set met flink wat volume en een strakke bass. Goeie middentonen en fijne tweeters.
Die test die hier stond , dat de apx-4620 zo slecht zou zijn klopt echt van geen kant. Hij zal wel iets verkeerd aangesloten hebben ofzo want iedereen die ik ken met een APX is er zwaar tevreden mee.
Die test die hier stond , dat de apx-4620 zo slecht zou zijn klopt echt van geen kant. Hij zal wel iets verkeerd aangesloten hebben ofzo want iedereen die ik ken met een APX is er zwaar tevreden mee.
Die test klopt prima, ik ken ook iemand met die APX 4620, en die is er ook harstikke tevreden mee. Sub is goed en sattelieten klinken ook ok. Diezelfde set is ook getest bij Jag (die is van prulleman, mijn huisgenoot, ik heb hem die set aangeradenOp zaterdag 10 november 2001 16:49 schreef Techwarrior het volgende:
Gewoon de Labtec APX-4620 nemen.. Goeie set met flink wat volume en een strakke bass. Goeie middentonen en fijne tweeters.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
he, ik heb ook zon Cambridge Digital 2.1, maar ik heb een probleempje, nu weet ik niet of dat bij iedereen is of alleen bij mij, ik ben dus in bezit van zon Speaker-set en een Audigy player, maar iedere keer als ik digitaal wil inschakelen dan krijg ik een stiller geluid, waardoor ik mijn boxen verder open moet draaien en dan krijg ik heel wat ruis ! zijn er nog anderen met dit probleem ?????
Greetz,
Tox
Greetz,
Tox
Pagina: 1