Mozilla sidebar blijft terugkomen

Pagina: 1
Acties:

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 21:44

wzzrd

The guy with the Red Hat

Topicstarter
Die ^&@%#$ sidebar blijft maar terugkomen, hoe vaak ik dat @&^$@# ding ook uitzet!! Help!!!

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
uninstall?

Doe je best!
:P

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Op vrijdag 09 november 2001 14:07 schreef BigB het volgende:
uninstall? :P
Ja, komt zeker niet terug :o

Wanbeleid is ook beleid.

• wzzrd

wzzrd

The guy with the Red Hat

Topicstarter
Ehhmm, ik heb het dus niet over een geinstalleerde T.net sidebar oid, maar over de sidebar van Mozilla zelf. Ik moet dat ding constant uitzetten (met F9) en ik word daar een beetje dol van |:(

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Uninstal van Mozilla ? :+

Wanbeleid is ook beleid.

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:58
Welnee....

Ik denk net zo over die sidebar als jij, gelukkig is de oplossing eenvoudig: klik op 'tabs' (rechtsbovenin de bar), en zet alles waar een vinkje voor staat uit.

Druk vervolgens op F9 zodat de bar weg is. Je ziet hem dan nooit meer terug.

Ik wil wedden dat het met name de 'search' tab is die je vaak ineens ziet als je bv. op google zoekt, of niet?

• foser
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-06 15:03
Hmm ik denk aan een ander probleem dat ik ook verschillende keren gehad heb. Als de preferences file een keer niet goed opgeslagen wordt (disk full ofzo), dan krijg je echt vage problemen met Mozilla. Zo kon ik geen nieuwe vesnters meer openen of kon ik wel een URL invoeren, maar geen afsluitende enter doen om de pagina op te zoeken.

Oplossing is om een nieuw profiel aan te maken. Ik weet dat 't soms lastig is (vooral als je een zooi mail instellingen hebt enzo). Je kan je ouwe mail wel weer terugplaatsen (ergens in mail preferences kun je het pad vinden naar je lokale cache mailboxen, die aanpassen enzo).

Nieuw profiel aanmaken kan trouwens door commandline optie -ProfileWizard of -ProfileManager to gebruiken. 'Mozilla --help' voor alle opties.

• wzzrd

wzzrd

The guy with the Red Hat

Topicstarter
Dat was het! Nieuw profile en weg dat nare ding! :)
Pagina: 1