Toon posts:

muis doet t niet bij opstarten van Win2K

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dag mensen,

ik heb in de search naar vergelijk bare problemen gezocht maar daar staan alleen dingen zoals:
- muis verspringt paar pixels
- muis loopt vast
- bij het opstarten doen muis EN toetsebord het niet

bij mij is het anders:
mijn toetsenbord doet het gewoon maar mijn muisicoontje verschijnt niet eens op het scherm. :'( Dit is elke keer als ik opstart

MAAR! na hevig onderzoek ;) heb ik kunnen vaststellen dat dit niet het geval is als ik bij het opstarten even met mn muis beweeg.. VOOR het witte schermpje met opstarten van win2k
maar het probleem is dat ik weles de pc aanzet en dan bij het opstarten wegloop dus dit kan ik dan niet doen :(
DIT IS ERUG IRI iemand een oplossing?????

oja ik heb trouwens een infraroodmuisje van A4tech en ik heb de drivers enzo gewoon geinstald...

BvD kamil

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Het lijkt me dat het komt omdat de muis eerst contact moet maken met het infraroodstation, en als dit niet gebeurd, wordt de muis niet gepakt door de computer.
Je zegt zelf, als ik eerst heen en weer beweeg met de muis, pakt hij hem wel. Dan is er dus wel een contactje gemaakt, dus wordt ie wel herkend...

Oplossing: jezelf aanleren als je de comp aan zet de muis een zwengel te geven :)

Verwijderd

Topicstarter
ok je hebt wel gelijk maar zoals ik al zei ben ik niet altijd erbij wanneer ik mijn oc opstart dit duurt namelijk best lang...
en ik zocht eigenlijk naar een softwarematige oplossing ALS DIT MOGELIJK IS
want dit is erug IRI~!!!

Verwijderd

Topicstarter
HeeeeeLP!!!....plzz :'(

Verwijderd

Topicstarter
NieMaND??? hmmz kom op mensen...

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Door THe_PReDaToR84 - vrijdag 09 november 2001 14:12

en

Door THe_PReDaToR84 - vrijdag 09 november 2001 14:19

Beetje geduld alsjeblieft. We zeggen het heus wel als we een oplossing weten. Software opnieuw installeren heb je denk ik al geprobeerd. Heb je een bureau met veel metaal ofzo :?

Verwijderd

i dunno,

infrarood is gewoon draadloos met bal?
op optisch?

als je draadloos met bal heb zit er onder de muis een knopje, en heb je ook een reciever die plug je in (meestal ps2) de computer, ook daar zit een grijs knopje met daar onder "connect" druk eens op beide.

i dunno :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb je een bureau met veel metaal ofzo
ja inderdaad ik heb een tafel van metaal..zou dit t probleem zijn en wat is de oplossing???
als je draadloos met bal heb zit er onder de muis een knopje, en heb je ook een reciever die plug je in (meestal ps2) de computer, ook daar zit een grijs knopje met daar onder "connect" druk eens op beide.
ik zie die knopjes niet zitten hoor :?

Verwijderd

Topicstarter
OOOoh Khaine ik weet al wat je bedoeld maar die knopjes zitten meestal op een optisch radar toetsenbord muis pakket... maar toch tnx

Verwijderd

Koop gewoon die (draadloze) optische muis van Logitech. Je hebt dan helemaal geen problemen meer! B-)

Verwijderd

Topicstarter
aan zon reactie heb ik natuurlijk niks
Pagina: 1