Toon posts:

mijn opera versie kent geen email onder linux??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik merkte dat mijn linuxversie van opera 5 de instant messenger niet ondersteunt en ook geen email faciliteiten biedt. De windows versie doet dat wel. Nou las ik ergens dat er sowieso 2 versies te downloaden zijn. Eentje met en eentje zonder java ondersteuning (scheelt ca. 8 Mb). Als ik naar de download pagina van opera.com ga krijg ik een "recommended download" te zien. Ik heb daar ooit mijn linuxversie gedownload. Maar ik vraag me af waar ik een versie kan vinden die wel email en instant messaging ondersteunt.

Iemand een idee?

Z.
==========================
http://z-universe.dyndns.org
#include <std_disclaimer.h>

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 21:44

wzzrd

The guy with the Red Hat

Nee, dat kun je niet. De Linux versie van Opera heeft jammer genoeg GEEN e-mail support. Pech, schade, leider, shit & arse, maar het gaat niet werken.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Helaas. De 'filosofie' hierachter is dat er onder linux al zooooooveel mail/newsclients zijn dat het een beetje overdone zou zijn om dat nog eens extra in Opera4Linux te implementeren.
Ik zou haast zeggen 'Unquote', want het er helemaal mee eens zijn, doe ik niet :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 21:44

wzzrd

The guy with the Red Hat

IDD! Ik wil eigenlijk juist WEL dat Opera onder linux mail support krijgt, want het is imho de beste browser voor onder linux. Met mail client zou het pakket compleet zijn...

Verwijderd

Topicstarter
Ik had gehoopt dat er toch een opera-mailclient zou bestaan omdat ik niet zo blij ben met netscape's prestaties en kmail maar primitief vind. Ach ja, er komt geheid verbetering in die zaak, dus dat wacht ik dan maar af.

Bedankt voor de commentaren!

Greetz,

Z.