meschien een idee om op de site van elitegroup te kijken naar manuals
If it ain't broke, fix it till it is...
Ik had eerst ff op ecsusa gekeken, maar daar vond ik niks, daarna heb ik dit gepost en daarna ben ik op google gaan zoeken, volgens mij heb ik 't nu wel gevonden..
Wat voor Mobo preciesOp vrijdag 09 november 2001 13:13 schreef Masterdam het volgende:
Ik zit hier met een nieuwe 1,2Ghz 266FSB, maar ik ben vergeten 't boekje van m'n mobo mee te nemen, dus weet ik niet welke jumper ik moet veranderen om de FSB van 100 op 133 te zetten... Weet iemand hier welke jumper ik moet verzetten?
MSI K7T turbo
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Nu nog ff acrobat reader downen hier en dan kijken of 't erin staat, maar dat lijkt me wel
Misschien wel een K7VZAOp vrijdag 09 november 2001 13:32 schreef firemen het volgende:
[..]
Wat voor Mobo precies
MSI K7T turbo![]()
![]()
![]()
gemogen, maar dat blijkt dus ECS te zijn)
[edit]
Staat trouwens ook nog in z'n sig
Zoals in de titel staat, de ECS Elitegroup K7VZA v3.0Op vrijdag 09 november 2001 13:32 schreef firemen het volgende:
[..]
Wat voor Mobo precies
MSI K7T turbo![]()
![]()
![]()
Door je reactie neem ik aan dat je dit moederbord niet kent, ik heb 'm een paar maanden geleden voor f209,- gekocht. ECS heeft een poosje geleden Asus ingehaald met het meeste moederborden verkopen en bij THG won dit moederbord de award voor beste moederbord. Ik ben er zelf ook erg tevreden mee
Een ECS Elitegroup die ken ik idd niet. Er zijn ook zoveel mobo met K7....Op vrijdag 09 november 2001 13:36 schreef Masterdam het volgende:
[..]
Zoals in de titel staat, de ECS Elitegroup K7VZA v3.0
Door je reactie neem ik aan dat je dit moederbord niet kent, ik heb 'm een paar maanden geleden voor f209,- gekocht. ECS heeft een poosje geleden Asus ingehaald met het meeste moederborden verkopen en bij THG won dit moederbord de award voor beste moederbord. Ik ben er zelf ook erg tevreden mee
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Het is me nu gelukt, maar ik heb een nieuw probleem...
Onder 200Mhz wil m'n Proc wel opstarten (ik heb trouwens een AXIA zie ik
) maar op 266 wil ie niet booten...
Heeft iemand een idee hoe dit komt? Ik heb m'n PC100 geheugen er al uit gehaald en nu zit 'r alleen nog 256MB PC133 in, maar hij boot nog steeds alleen op 200...
Ik heb de TweakBIOS geinstalleerd, dus ik kan hem daar wel op 133 zetten, maar volgens mij gaat de FSB voor m'n PCI enz dan ook omhoog....
Iemand een oplossing? (ik denk trouwens dat ik dit ook in een nieuwe topic ga posten...
Onder 200Mhz wil m'n Proc wel opstarten (ik heb trouwens een AXIA zie ik
Heeft iemand een idee hoe dit komt? Ik heb m'n PC100 geheugen er al uit gehaald en nu zit 'r alleen nog 256MB PC133 in, maar hij boot nog steeds alleen op 200...
Ik heb de TweakBIOS geinstalleerd, dus ik kan hem daar wel op 133 zetten, maar volgens mij gaat de FSB voor m'n PCI enz dan ook omhoog....
Iemand een oplossing? (ik denk trouwens dat ik dit ook in een nieuwe topic ga posten...
Pagina: 1