In de FAQ stond dat ik jullie complimentjes mocht geven, dus bij deze: ik vind dat jullie echt geweldig werk verrichten op GoT. Zonder jullie was het een heel stuk saaier geweest.
Yep 
We zeuren veel maar zonder hun was't een zooitje
en een beetje begeleiding cq leiding kan geen kwaad
We zeuren veel maar zonder hun was't een zooitje
en een beetje begeleiding cq leiding kan geen kwaad
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Nou, bedankt
. Ik doe het ook voor de lol dus ik vind het ook leuk om te doen
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik doe u danken !
Aannames zijn fataal.
* DeX Gaat op een knie en zegt:
"I kneel for you Got administrators, for you are the one that keeps me sane. Let words Gathering Of Tweakers be heard all over the Internet, for my realm is in thy hands. Do with me what you wish, for you are the one that keeps me sane."
* GiLeX krijgt het idee dat er een melige sfeer hangt vandaag in LA
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Heej, het is vrijdag ja !Op vrijdag 09 november 2001 13:31 schreef gellie het volgende:
* GaMeOvEr krijgt het idee dat er een melige sfeer hangt vandaag in LA
[zing modus]
Bijna weekeend, bijne weekend, lalalala
[\zing modus]
Aannames zijn fataal.
Dank 
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Nu we toch bezig zijn, hebben jullie nog een adje nodig?
Ssssssst...Op vrijdag 09 november 2001 13:34 schreef HlpDsK het volgende:
Heej, die smilie ken ik van andere plekken![]()
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Graag. Webads is ook niet allesOp vrijdag 09 november 2001 13:35 schreef obsidian het volgende:
Denk jij dan dat je het weer naar je zin zou krijgen binnen de crew ?Op vrijdag 09 november 2001 13:35 schreef obsidian het volgende:
Aannames zijn fataal.
Vast wel, ik heb het nu hier in LA ook prima naar mijn zin.Op vrijdag 09 november 2001 13:36 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Denk jij dan dat je het weer naar je zin zou krijgen binnen de crew ?
Verwijderd
[Pest mode]
Hij zegt Adjes, geen Modjes

[/Pest mode]
Maar idd, GoT wordt goed onder controle gehouden... Congrats
Hij zegt Adjes, geen Modjes
[/Pest mode]
Maar idd, GoT wordt goed onder controle gehouden... Congrats
Als je dat beweert dan ben je als adje ook niet betrouwbaar/geloofwaardig genoegOp vrijdag 09 november 2001 13:38 schreef obsidian het volgende:
Shhhht, was een grapje...
Ehhh... Oh? Moet je betrouwbaar zijn om bij jullie in de crew te kunnen dan?Op vrijdag 09 november 2001 13:40 schreef Exirion het volgende:
[..]
Als je dat beweert dan ben je als adje ook niet betrouwbaar/geloofwaardig genoeg![]()
UiteraardOp vrijdag 09 november 2001 13:45 schreef obsidian het volgende:
Ehhh... Oh? Moet je betrouwbaar zijn om bij jullie in de crew te kunnen dan?![]()
Is dan zeker gestart nadat jij bij de crew gekomen bent?Op vrijdag 09 november 2001 13:48 schreef Exirion het volgende:
[..]
UiteraardTegenwoordig krijg je een screening van hiero tot Tokyo
Verwijderd
BVD screening?
ow sorry kan niet zeggen of adjes een goede job doen of niet
kijk nooit op tweakers.net.
maar de modjes zijn wel goed bezig.
in speciaal Jotti,Morgoth,Lord Deamon en Icestorm.
andere forums kom ik bijna niet dus kan ik ook geen mening over hebben.
ow sorry kan niet zeggen of adjes een goede job doen of niet
kijk nooit op tweakers.net.
maar de modjes zijn wel goed bezig.
in speciaal Jotti,Morgoth,Lord Deamon en Icestorm.
andere forums kom ik bijna niet dus kan ik ook geen mening over hebben.
Nee, dat hebben ze direct besloten toen jij net vertrokken wasOp vrijdag 09 november 2001 14:00 schreef obsidian het volgende:
Is dan zeker gestart nadat jij bij de crew gekomen bent?
Hoe heb jij het dan kunnen redden?Op vrijdag 09 november 2001 14:02 schreef Exirion het volgende:
[..]
Nee, dat hebben ze direct besloten toen jij net vertrokken was
Geen enkel probleemOp vrijdag 09 november 2001 14:12 schreef obsidian het volgende:
Hoe heb jij het dan kunnen redden?
Hij zit gewoon nog steeds in z'n proefperiodeOp vrijdag 09 november 2001 14:12 schreef obsidian het volgende:
[..]
Hoe heb jij het dan kunnen redden?
Oh ja, hij is zijn aanstelling als mod nog aan het afbetalen.Op vrijdag 09 november 2001 14:15 schreef Twynn het volgende:
[..]
Hij zit gewoon nog steeds in z'n proefperiode
Daar begin ik niet eens aan, want dat lukt in dit leven toch niet meerOp vrijdag 09 november 2001 14:16 schreef obsidian het volgende:
Oh ja, hij is zijn aanstelling als mod nog aan het afbetalen.
Ok, en nu weer ontopic. We zitten een beetje een topic te verkloten.
Goed werk jongens.
Goed werk jongens.
Keep up the good work!!
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Nou, bedankt voor deze welgemeende oprechte complimenten hoorOp vrijdag 09 november 2001 14:30 schreef obsidian het volgende:
Goed werk jongens.
Vaag ondertoontje. Als ik het niet zou menen, dan zeg ik het niet. Gaan we flamen?Op vrijdag 09 november 2001 14:34 schreef Exirion het volgende:
[..]
Nou, bedankt voor deze welgemeende oprechte complimenten hoor![]()
Verwijderd
Dan moeten we ook een ode aan GoT houden
. Als je bedenkt hoeveel problemen er zijn opgelost door dit forum.
Dank u allen !
Dank u allen !
Nee hoor schat, ten slotte ben je _wel_ aardigOp vrijdag 09 november 2001 14:35 schreef obsidian het volgende:
Vaag ondertoontje. Als ik het niet zou menen, dan zeg ik het niet. Gaan we flamen?
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
ach moet kunnen op deze vrijdag middag toch 
Ook de adjes/modjes hebben onspanning en lol nodig toch
Ook de adjes/modjes hebben onspanning en lol nodig toch
Op vrijdag 09 november 2001 14:38 schreef Oscar the Grouch het volgende:
[..]
Nee hoor schat, ten slotte ben je _wel_ aardig
Hmmm... heeft Femme al eens een ode gehad? Hij is tenslotte de geestelijk vader van dit brakke... ehhh, superforum.Op vrijdag 09 november 2001 14:37 schreef Piet-Jan het volgende:
Dan moeten we ook een ode aan GoT houden. Als je bedenkt hoeveel problemen er zijn opgelost door dit forum.
Dank u allen !![]()
![]()
Verwijderd
Internet man van het jaar 2000Op vrijdag 09 november 2001 14:40 schreef obsidian het volgende:
[..]
Hmmm... heeft Femme al eens een ode gehad? Hij is tenslotte de geestelijk vader van dit brakke... ehhh, superforum.
Op vrijdag 09 november 2001 14:54 schreef illem het volgende:
Ik ben helemaal niet zo tevreden over de adjes
Goeie onderbouwing in ieder geval
Echt wel, geen speld tussen te krijgen.Op vrijdag 09 november 2001 14:55 schreef Webgoodie het volgende:
[..]
Goeie onderbouwing in ieder geval
euh vertel eens waarom nietOp vrijdag 09 november 2001 14:54 schreef illem het volgende:
Ik ben helemaal niet zo tevreden over de adjes
En de tijd ervoor, ze zijn nu in een goede bui.Op vrijdag 09 november 2001 14:57 schreef gellie het volgende:
[..]
euh vertel eens waarom nietdit is de plek om het te doen
Beetje vreemd, dat alle modjes hier denken dat ze adjes zijn.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Dan moet je LA hernoemen naar LMAEAG : Lieve Modjes, Adjes En Ander GespuisOp vrijdag 09 november 2001 15:02 schreef Lord Daemon het volgende:
Beetje vreemd, dat alle modjes hier denken dat ze adjes zijn.
Doe dat laatste er maar niet bij, dan reageert iedereen hier op het forum.Op vrijdag 09 november 2001 15:04 schreef Exirion het volgende:
[..]
Dan moet je LA hernoemen naar LMAEAG : Lieve Modjes, Adjes En Ander Gespuis
whoaaahOp vrijdag 09 november 2001 15:04 schreef Exirion het volgende:
[..]
* GiLeX slaps Exirion arround with a bit oversized trout
Natuurlijk is een ode aan de adjes ook een ode aan de modjes. Tenslotte zijn modjes wel adjes maar adjes geen modjes. (Of was het nou andersom?).
Dat was idd andersom.Op vrijdag 09 november 2001 15:16 schreef Sjord het volgende:
Natuurlijk is een ode aan de adjes ook een ode aan de modjes. Tenslotte zijn modjes wel adjes maar adjes geen modjes. (Of was het nou andersom?).
Hmmzz.. En waar plaats jij jezelf dan onder!?Op vrijdag 09 november 2001 15:04 schreef Exirion het volgende:
En moet je SU dan ook hernoemen? Er zijn ook nog vast ergens wel lieve usertjes? (jah, heel goed zoeken!)
en dat kun vroeger met [rev][/rev]Op vrijdag 09 november 2001 15:19 schreef Webgoodie het volgende:
Dat was idd andersom.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
WELK ander gespuis is er dan nog?Op vrijdag 09 november 2001 15:04 schreef Exirion het volgende:
[..]
Dank je wel
..
Doe ik een ode aan de (meeste
) users
Doe ik een ode aan de (meeste
Verwijderd
Ik heb wel zo'n flauw idee waarom je dat soort uitspraken doetOp vrijdag 09 november 2001 15:32 schreef illem het volgende:
Wat maakt het precies uit, adje/modje, gewoon matige adjes en modjes hier..
WantOp vrijdag 09 november 2001 15:32 schreef illem het volgende:
Wat maakt het precies uit, adje/modje, gewoon matige adjes en modjes hier..
Verwijderd
Volgens mij heb je het helemaal doorOp vrijdag 09 november 2001 15:35 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n flauw idee waarom je dat soort uitspraken doet
VertelOp vrijdag 09 november 2001 15:35 schreef Buzzman het volgende:
[..]
Want
Nee hoor, een modje is niet een adje en een adje is niet een modje...Op vrijdag 09 november 2001 15:19 schreef Webgoodie het volgende:
Dat was idd andersom.
Nadeel is, dat ik in principe wel adje _en_ modje ben, dus ik ben weer een uitzondering.
en dan te bedenken dat ik normale user ben
ik moet toch eigenlijks wel een status krijgen
ik dacht iets in de trant van
"De Onverbittelijke"
Aantal posts: 2804
Gem. aantal posts/dag: 7
w00t... ik ben dus al meer als 1 jaar lid!!
ik moet toch eigenlijks wel een status krijgen
ik dacht iets in de trant van
"De Onverbittelijke"
Aantal posts: 2804
Gem. aantal posts/dag: 7
w00t... ik ben dus al meer als 1 jaar lid!!
Ok, ze hebben wel beiden een andere functie op GoT, maar in principe kunnen adjes toch ook alles wat modjes kunnenOp vrijdag 09 november 2001 16:32 schreef ACM het volgende:
[..]
Nee hoor, een modje is niet een adje en een adje is niet een modje...
Jahoor, tuurlijk adjes kunnen ook modden etc. Maar dat is niet "hun taak" (als ze het doen, graagOp vrijdag 09 november 2001 16:36 schreef Webgoodie het volgende:
Ok, ze hebben wel beiden een andere functie op GoT, maar in principe kunnen adjes toch ook alles wat modjes kunnen
ik zie niet veel "Moderators" bannen bdw
Verwijderd
Hoe minder het nodig is hoe beterOp vrijdag 09 november 2001 16:37 schreef Wesley het volgende:
ik zie niet veel "Moderators" bannen bdw
Ja. een adje kan minimaal hetzelfde, maar ook veel meer.Op vrijdag 09 november 2001 16:36 schreef Webgoodie het volgende:
[..]
Ok, ze hebben wel beiden een andere functie op GoT, maar in principe kunnen adjes toch ook alles wat modjes kunnen
modje : kan modden in zijn forum
hgm : kan modden in de hele hoofdgroep
Extra rechten voor modjes : Ban-rechten (niet default), Global rechten (overal kunnen modden, niet default.)
Dit kan een adje allemaal default, inclusief eventueel modjes bannen. Plus dat een adje ook dingen met policies enzo doet, en de eindverantwoording voor zijn Hoofdgroep heeft.
Aannames zijn fataal.
hehe... tuurlijk geef ik je daar gelijk in.... maar dat is niet altijd zoOp vrijdag 09 november 2001 16:39 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Hoe minder het nodig is hoe beter
Een echte gemiddelaar hèOp vrijdag 09 november 2001 16:39 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Ja. een adje kan minimaal hetzelfde, maar ook veel meer.
modje : kan modden in zijn forum
hgm : kan modden in de hele hoofdgroep
Extra rechten voor modjes : Ban-rechten (niet default), Global rechten (overal kunnen modden, niet default.)
Dit kan een adje allemaal default, inclusief eventueel modjes bannen. Plus dat een adje ook dingen met policies enzo doet, en de eindverantwoording voor zijn Hoofdgroep heeft.
Verwijderd
Ik ziet gewoon een beetje te piemelen man,Op vrijdag 09 november 2001 15:36 schreef gellie het volgende:
[..]
Vertelwe willen het nu echt weten
Ik hou niet zo van dat hielen likken...
'k ben dan wel geen adje, maar toch bedankt
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
adjes en modjes bedankt voor t geweldige GoT! 
zonder jullie was er geen GoT, of een GoT die bestond uit vele troeptopics...
jullie zijn de vuilnismannen van GoT
, de door anderen gemaakte troep opruimen, en de boel leuk en schoon houden, perfect!...
jullie zijn super!
(
)
zonder jullie was er geen GoT, of een GoT die bestond uit vele troeptopics...
jullie zijn de vuilnismannen van GoT
jullie zijn super!
Verwijderd
wat is jouw nick daar dan? want ik heb daar iig nog nooit een hlpdesk gezienOp vrijdag 09 november 2001 13:34 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Heej, die smilie ken ik van andere plekken![]()
Verwijderd
Ik moet zeggen dat het er hier momenteel goed aan toe gaat! De sfeer op het forum is goed, de HK loopt geloof ik ook wel lekker (afgezien van een incidenteel ik-moet-poepen-maar-ik-mag-niet-van-mijn-hond-want-die-wil-eerst topic)
Ik heb in het verleden wel eens geroepen dat ik vraagtekens zette bij de toekomst van dit forum, aangezien ik het een steeds grotere zooi zag worden, met steeds meer wrijving tussen de users en de crew. Ik ben blij dat het tegendeel inmiddels wel bewezen is, ik denk mede door het aantreden van GaMeOvEr als bemiddelaar, en duidelijkere faqs, regels en uitlatingen van de crew (mededelingenforum).
Keep up the good work enzo
Ik heb in het verleden wel eens geroepen dat ik vraagtekens zette bij de toekomst van dit forum, aangezien ik het een steeds grotere zooi zag worden, met steeds meer wrijving tussen de users en de crew. Ik ben blij dat het tegendeel inmiddels wel bewezen is, ik denk mede door het aantreden van GaMeOvEr als bemiddelaar, en duidelijkere faqs, regels en uitlatingen van de crew (mededelingenforum).
Keep up the good work enzo
Verwijderd
Goed naar de sigs kijken .. als ze werken tenminste.Op vrijdag 09 november 2001 20:20 schreef nexT het volgende:
[..]
wat is jouw nick daar dan? want ik heb daar iig nog nooit een hlpdesk gezien
Op vrijdag 09 november 2001 20:34 schreef Flappel het volgende:
Zeg eens eerlijk
van welk adje is de kloon 'Sjord'
Hunk ?????!!! jij?Op vrijdag 09 november 2001 13:35 schreef Exirion het volgende:
Ssssssst...(hint: Babes & Hunks)
Wordt het tijd dat ik de nieuwe playgirl ga kopen met jou op de middenpagina?
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Dat hangt ervan af of je hem echt op de middenpagina verwacht.Op vrijdag 09 november 2001 23:57 schreef superwhimpy het volgende:
[..]
Hunk ?????!!! jij?
Wordt het tijd dat ik de nieuwe playgirl ga kopen met jou op de middenpagina?
Aannames zijn fataal.
Pagina: 1