Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
die renault auto is irritant, als je naar rechts gaat krijg je zo'n dikke scrollbalk omdat dat autotje het scherm uit crost
ik
op renaultreclames en trouwens op alle reclame wel een beetje
nog meer irritante reclames?????
uh van die nep scrollbalken ofzo, ik trap daar nie in, maar ik zie zo vaak dat mensen daar intrappen
ik
nog meer irritante reclames?????
uh van die nep scrollbalken ofzo, ik trap daar nie in, maar ik zie zo vaak dat mensen daar intrappen
Ik vond die van End of Days een jaar of wat terug irritant. Divje met daarin een brandend pentagram en .. check this .. een window shaker. Je moest erop klikken om bij de navigatie te komen.
|{ brrr }] |
* DeFeCt ziet geen renault...
de xp banner op msn.nl, die is pas irritant, zit namelijk geluid in
de xp banner op msn.nl, die is pas irritant, zit namelijk geluid in
Opera pakt hem trouwens ook niet lekker. De blauwe peugot balk staat helemaal over de 'Home' letters en de bovenste menubalk heen, en waar hij had moeten staan zie ik een zwarte balk 
[edit] typo
('Het de'??)
Het gaat toch om die peugot reclame op tweakers.net? Ik dacht altijd nog dat peugot != renault...
[edit] typo
('Het de'??)
Het gaat toch om die peugot reclame op tweakers.net? Ik dacht altijd nog dat peugot != renault...
Alles wat ik zeg kan en zal tegen u gebruikt worden
Scream! Suffer! Panic! | Dark-future Dawnbringer | Unofficial Mordor community
Hier lopen in LA ook de modige threads over. Volgende zal waarschijnlijk zijn dat de ad uitklapt als je er met je muis over gaat. Je kan dan in het schermpje (layer) meer lezen over de advertentie, binnen het scherm doorklikken of zelfs bestellen dit alles zonder de pagina van t.net te verlaten.
Ik mijd t.net gewoon, want ik wil geen renault zien... (hmm toch ook wel een beetje nieuwsgierig 
We hebben het er nu wel massaal over, dus de reclame van Renault werkt.
en:Op vrijdag 09 november 2001 13:22 schreef Nappa het volgende:
Blijkbaar werkt die reclame toch NIET zo heel erg goed, want ik was het alweer meteen vergeten welk merk het wasOp vrijdag 09 november 2001 13:36 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
Back In Black!
ik heb me sig maar ff meteen geupdate met een quote uit een ander draadje over hetzelfde onderwerp,
p.s. hoe weet je nu of de reclame gewerkt heeft, ga jij nu een renault kopen of wat.
ik denk ik wel en dan hopen dat die reclame weggaat
p.s. hoe weet je nu of de reclame gewerkt heeft, ga jij nu een renault kopen of wat.
ik denk ik wel en dan hopen dat die reclame weggaat
Verwijderd
Dit zie je al min of meer terug op www.ign.com. Daar moet je regelmatig eerst een reclame-page wegklikken voor je bij de link komt waar je op geklikt hebt...Op vrijdag 09 november 2001 13:07 schreef dusty het volgende:
Wat zijn de volgende manieren om "irritant" reklame te maken? Een flash venster die de hele browser beslaat zodat je eerst erop moet klikken voordat je verder kunt met de echte website?
Of bekijk anders deze...
http://www.webads.nl/promo/nike/3/
Shop-In- Site, zijn al verschillende bedrijven mee bezig om een goede werkbare versie die mensen ook aanspreekt te maken.Op vrijdag 09 november 2001 13:22 schreef cutter het volgende:
Volgende zal waarschijnlijk zijn dat de ad uitklapt als je er met je muis over gaat. Je kan dan in het schermpje (layer) meer lezen over de advertentie, binnen het scherm doorklikken of zelfs bestellen dit alles zonder de pagina van t.net te verlaten.
Back In Black!
Sexsites/warezsitesWie heeft nog "nieuwe" irritante reklame gevonden? (wat en waar?)
links post ik maar even niet...
http://www.webads.nl/promo/nike/3/
is wel erg grof ja, ik dacht waarom komt er nou nix word in 1x mijn hele scherm zwart en gaat er zo'n kerel voor me basketballen,
zit ook nog geluid bij ook, maar ik heb hier op het werk geen geluid.
zit er in de hoek zo'n klein knopje of je de reclame wilt afsluiten
tuurlijk wil ik dat !!!!!!!!!!!!!!
trouwens op mp3 sites is ook altijd wel veel reclame en popups. maar daar kom ik al lang niet meer.
is wel erg grof ja, ik dacht waarom komt er nou nix word in 1x mijn hele scherm zwart en gaat er zo'n kerel voor me basketballen,
zit er in de hoek zo'n klein knopje of je de reclame wilt afsluiten
trouwens op mp3 sites is ook altijd wel veel reclame en popups. maar daar kom ik al lang niet meer.
Oh man, die van nike is irri...
Even tussendoor he, zien jullie nou ècht nog stèèds banners?
Ik ben blind voor die dingen...
[edit]
Oh God... om zo`n auto aan je muis kun je niet meer heen met je bannerblindheid
T lijkt wel autodrop - het zou verboden moeten worden
[edit]
Oh God... om zo`n auto aan je muis kun je niet meer heen met je bannerblindheid
T lijkt wel autodrop - het zou verboden moeten worden
Klinkt bekendOp vrijdag 09 november 2001 15:07 schreef Blue-eagle het volgende:
Alles wat ik zeg kan en zal tegen u gebruikt worden
Scream! Suffer! Panic! | Dark-future Dawnbringer | Unofficial Mordor community
Op www.24fun.com komt er zo'n popup over je beeld heengescrollt en komt dat afsluitkruisje net buiten beeldOp vrijdag 09 november 2001 13:07 schreef dusty het volgende:
Wie heeft nog "nieuwe" irritante reklame gevonden? (wat en waar?)
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
als je die van die auto erg vind, moet je die van nike proberen die hier ergens boven staat.Op vrijdag 09 november 2001 15:07 schreef Blue-eagle het volgende:
[edit]
Oh God... om zo`n auto aan je muis kun je niet meer heen met je bannerblindheid![]()
![]()
T lijkt wel autodrop - het zou verboden moeten worden![]()
fullscreen !!!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
nep-shit is k*t:
Nep alert boxes,
nep scrollbars.. etc..
(maar ik heb n mac, en die nepshit is altijd windows flavoured
)
Nep alert boxes,
nep scrollbars.. etc..
(maar ik heb n mac, en die nepshit is altijd windows flavoured
Verwijderd
Ik voel me vereerdOp vrijdag 09 november 2001 13:55 schreef THE_CR0SS het volgende:
ik heb me sig maar ff meteen geupdate met een quote uit een ander draadje over hetzelfde onderwerp,
Pagina: 1