Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer via een Nokia 6110 via XP een verbinding te maken met mijn laptop. XP herkent het apparaat als een Nokia 6100, maar vraagt om een driver.

Weet iemand waar ik deze driver kan vinden?

alvast bedankt voor jullie reactie

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:02
Dit valt redelijk in de categorie "ouwe koeien uit de sloot", maar omdat ik exact hetzelfde probleem heb en nergens een oplossing kan vinden leek dit me toch beter dan een nieuw topic...

Ik probeer een Nokia 6110 te verbinden met mijn Dell Latitude notebook om via IR mijn telefoonbestanden over te zetten naar mn nieuwe 6210.

Dit kan met de PC Suite software die bij de 6210 zat, alleen als ik de 6110 probeer te verbinden met de laptop, wordt om een "Nokia 6100" driver gevraagd...

Is iemand bekend met dit probleem? Ik kan noch via Nokia.com, noch via Google een antwoord vinden... :(

edit:
Ik werk BtW met Win2K, maar dat terzijde...

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:21
dan moet je nokia data suite 3.0a hebben
deze versie kost helaas geld

Tijd van werken, tijd van rusten

• Tanu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12-2023
Via IR kun je 't sowieso vergeten: de 6110 was, samen met de 6150 het laatste toestel dat Nokia maakte dat nog met de standaard van voor IRda werkte. Via kabeltje moet 't kunnen, voor modemgebruik heb je drivers nodig, voor bijv. logo's et cetera een passend proggie.

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hmmppff, wazig.
Kheb een fujitsu siemens laptop M6500 en win xp prof drop. Me nokia 6110 (van girlfriend) 6210 en 6310i werken allemaal met Logomanager. Kan logo's beltonen operator logo's starup logo's enz veranderen / uploaden / bewerken enz. Ik had eerst een andere laptop waar ik idd ook problemen ondervond , maar de laatste versie van logomanager (1.2.81 d8 ik dat ik nu gebruik) dan werkt et perfect , zowel infrarood als kabel. Ook *hoeft* Data suite 3.0a geen geld te kosten, je kan een update draaien van data suite 3.0 en die is wel te kraken.

Op dit moment heb ik alleen problemen met me nokia 6310i en me infrarood poort , gaat enorm langzaam. maarja daar ben ik nog niet achter.

:)

• dodo79
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:17

dodo79

witte dikke tonnie

/offtopic\
wheeeee, postjuh vriend.

welkom op GOT :-P

/offtopic\

omdat het kan!

Pagina: 1