is dit fout beantwoord in een ecdl toets?

Pagina: 1
Acties:

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
ik had gisteren een ecdl toets gehad (MTS 1e klas ICT)

er was een vraag:

Jantje wil geheugen kopen voor Word etc. het moet nie te sloom zijn en niet te duur.
welke kan jantje het beste nemen?
Sdram pc66,100,133, DDR of RIMM geheugen?

ik had als antwoord: voor word enz kan je het beste gewoon Sdram nemen, en dan de 133 mhz versie want dat is de allergoedkoopste geheugeversie dat er van Sdram is vanwege de grotere productie

nu begin ik toch te twijfelen :? had ik niet beter pc66 kunnen zeggen? want deze keuze heb ik gemaakt is gebazeerd op de huidige prijzen en vraag en aanbod van de producten....

als ze het fout rekenen? is het dan ook ECHT fout?

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Wat een domme, vage vraag zeg. Zet er dan wel prijzen bij.

Ik denk dat als je het antwoord onderbouwd hebt, dat ze het dan wel goed moeten rekenen.

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-07 15:22
huh?? wat is dat voor school man. dit is toch geen vraag.
je weet niet eens wat voor proc jantjes systeem heeft.

ik heb nog wel wat edo 72pins geheugen liggen, start Word ook retesnel mee op :)

• The Collector
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-08 11:15
[naja, 'k kan 't niet laten]
Wat voor moederbord had Jantje dan? :P
2/3/4 Dimm Sloten?
Moet 't CAS 2/3 zijn?
[/...]

Anywayz, als ik die vraag had gekregen had ik waarschijnlijk het zelfde antwoord gegeven. Zolang je je antwoord goed hebt onderbouwd bij zulke 'vage' vragen, kan er niet echt veel fout gaan. Tenzij de nakijkende leraar natuurlijk geen meter van snapt... |:(

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:44

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Tering.. lekkere loze vraag.. jou antwoord is goed, maar eigenlijk ieder antwoord.. en voor word meer mem kopen.. tjah .. die leraren weten duidelijk ook niet wat te vragen.. zijn zeker herintredende huisvaders?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Verwijderd

RIMM natuurlijk, is het nieuwste en dat is toch altijd downwards compatible. ;)

/edit ik kon me moeilijk bedwingen om niet alleen een |:( te posten dus dan maar zo. >:)

Verwijderd

Jouw antwoord moet hij wel goed rekenen - anders post je z'n e-mailadres maar. Misschien kunnen een aantal tweakers dan uitleggen dat het antwoord in onze ogen WEL goed is :D.

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
hehhe ja ik vond em ook zoo raar die vraag...

dit was de volledige vraag... er was niet meer info gegeven... best waas... :)

maja

onze school is raar... slecht geregeld..

ik zit nu op een nieuwe opleiding in een nieuwe gebouw in eindhoven op de sterrelaan... toen ik daar kwam op het begin van het jaar wasser geen internet... en geen open leer centrum. nu is dat er wel enzo :)

bedrijfs economie hadden ze geen leraar voor ons en ook niet voor nederlands
|:(

ze zeggen dat we dat dan devolgende blok krijgen: begint volgende week woensdag.. maja tzal mij benieuwen :)

de school is nog maar half af en wij zijn de proefkonijnen

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wat dacht je van deze vraag:

Wat is sneller? Een Pentium 1 met 166 Mhz, of een Pentium met 166 Mhz.

Antwoord 2 was fout volgens de leraar :{

Verwijderd

Haha dit doet mij een beetje denken aan de balletenten waar ik op heb gezeten, tja maar dan praat ik ook natuurlijk over iemand die 3 verschillende studies heeft gedaan en nergens in is afgestudeerd. :) De eeuwige student, over 5 jaar horen jullie het nog wel eens een keertje 8-)

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-08 21:25

Qwerty-273

Meukposter

Op vrijdag 09 november 2001 14:00 schreef Blue-eagle het volgende:
Wat is sneller? Een Pentium 1 met 166 Mhz, of een Pentium met 166 Mhz.

Antwoord 2 was fout volgens de leraar :{
Antwoord 1 bestaat niet.

Je had een Pentium 166
daarna een Pentium 166 MMX en toen werd de Pentium 166 (zonder mmx dus) de pentium 166 Classic gedoopt.

De Pentium 1 bestaat dus niet. De Pentium II weer wel en ook de Pentium Pro. Dat men het de Pentium 1 is gaan noemen dat kan, maar een 80486 is toch ook geen 4 ???? maar ok.

Zelfde geld voor monitoren, aantal pixels en pixels (resolutie) die de vga kaart aankan. Waar zijn die andere pixels dan. ehhhh reserve pixels?????

Was best grappig toen nog naar dixons geweest (was wel tijd perk van de 486 DX-II 66 die ik toen met bloed en zweet bij elkaar had gespaard) en nog geinformeerd naar rode reservepixels voor als er een aantal kapot zouden gaan in mijn monitor, dus toen de boeken er bij en bladeren maar, moet je dan proberen om niet in lachen uit te barsten.

Maar ja IT opleidingen zijn kwa hardware meestal achterhaald, wel goede basis maar wel al oud.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Op vrijdag 09 november 2001 14:37 schreef RIKZ het volgende:

[..]

en nog geinformeerd naar rode reservepixels voor als er een aantal kapot zouden gaan in mijn monitor, dus toen de boeken er bij en bladeren maar, moet je dan proberen om niet in lachen uit te barsten.
That's Evil dude, maar wel humor >:)

Zelfde toen ik nog in de keuken werkte.
Komt er een stagiaire naar me toe, en vraagt:
Stagiaire: Jan vraagt of jij ook de puddingrasp gezien hebt.
Ikke: Euhmmmm, "Proest"

And The Only One

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op vrijdag 09 november 2001 14:37 schreef RIKZ het volgende:

Was best grappig toen nog naar dixons geweest (was wel tijd perk van de 486 DX-II 66 die ik toen met bloed en zweet bij elkaar had gespaard) en nog geinformeerd naar rode reservepixels voor als er een aantal kapot zouden gaan in mijn monitor, dus toen de boeken er bij en bladeren maar, moet je dan proberen om niet in lachen uit te barsten.
Die verkopers in die winkels zijn ook niet echt snugger altijd hoor. Zo probeerde een verkoper bij de M*gapool eens te overtuigen dat er EdoRam zat in een PII 300 |:( . Uiteinelijk werden de boeken erbij gehaald en moest hij mij toch gelijk geven :)

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-08 21:25

Qwerty-273

Meukposter

Op vrijdag 09 november 2001 15:00 schreef Diamon het volgende:

[..]

That's Evil dude, maar wel humor >:)

Zelfde toen ik nog in de keuken werkte.
Komt er een stagiaire naar me toe, en vraagt:
Stagiaire: Jan vraagt of jij ook de puddingrasp gezien hebt.
Ikke: Euhmmmm, "Proest"
Tja ken hem ook bet bougie vonkjes >:) ja en niet er veel me schudden anders gaan ze kapot en dat kost ons weer klauwen vol met geld, dus zo'n mannetje heel voorzichtig lopen en dan de anderen waaneer hij er eindelijk is er heel diepzinnig in kijken (het buisje dan) en dan zeggen , eh je hebt ze te hard geschut nu heb ik er niks meer aan ga maar nieuwe halen.

Of ook nog een keer met een of ander kamp in de biesbos een manneke lopen vertellen over biesbos onderbroeken en zo, bescherming tegen de gevreesde tokus torren die nog wild leven in de biesbos (tja je moet wat) gaat ie het nog na vragen in de supermarkt, gelukkig voor ons speelde het mesike achter de kassa nog mee en ze zei ja die zijn helaas op misschien dat we ze volgende week nog binnen krijgen.. hahahahahaha..

Maar ok.. beetje off-topic wordt dit.. :)

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Verwijderd

bedrijfs economie hadden ze geen leraar voor ons en ook niet voor nederlands

De leraar Nederlands is er zeker nog niet? :7

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
Wazig figuur trouwens hoor....die Jantje 8-)

iRacing Profiel

Pagina: 1