deze is dus ook in te bouwen in een CompKast
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Moet: Internet & Telefonie zijn
tis wel echt een 'total conversion'
beetje soldeer werk e.d. en een hoop lijm/plakband
maar ik vind "tele-doos" toch wel een betere naam eigenlijk.
Maar goed, wel lachuh, maar hij is toch nog niet af hoop ik he op die foto?
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Mag voor mij toch wel wat mooier afgewerkt worden
Honda Accord Aerodeck 2.0i 12V
Vandaag is het feest en morgen ook.
LOL die verdient ie met RIEPE verkopen...Op vrijdag 09 november 2001 13:42 schreef GeJe het volgende:
Vet... Telefoon voor zwervers.
Verwijderd
En dit noem jij gelijk een case mod?? Hahahaahahaha
Ik zou trouwens bijna denken dat je deze telefoon zo bij de Aldi heb gekocht... Daar staat toch ook altijd alles in dozen?
Under Construction
Verwijderd
tja dit is natuurlijk niet echt een OC & CM item want tja er valt eigelijk weinig te zeggen over deze toch wel
Op vrijdag 09 november 2001 13:02 schreef MastahBlastah het volgende:
hahaha, tis wat je mooi vind, ikzelf hou het liever bij het doosje van me vriendin, soms mag ik het scheermesje ter hande nemen en creeer ik mijn eigen doos-mod!
Maar goed, wel lachuh, maar hij is toch nog niet af hoop ik he op die foto?
Verwijderd
het ziet er niet uitOp vrijdag 09 november 2001 12:31 schreef Consequator het volgende:
[afbeelding]
ik noem hem: "doosfoon" !
edit:
hij doet het ook daadwerkelijk!
IJsdikte op de Elfstedentocht Check of zwemshort mag op camping in Frankrijk
ZEker masterlijk... ik zou hem niet op mu kamer (hij heb geen kleur, is nu een gewone kartonen doos) willen maar is wel uniek. Ik had het zelf niet bedacht... maar een leds ofzo en een leuk kleurtje hem je voor een paar gulden wel een heel stuk wreder... en het is die gast zijn eerste casemode zegt ie, geef hem toch wat zelf vertrouwenOp vrijdag 09 november 2001 19:02 schreef m-m het volgende:
ondanks ieders negatieve feedback vind ik het een masterlijke actie !
IK had wat anders met mijn vrije tijd gedaan maar dat doet er niet toe!.
Nah ik vind het wel flex...
Verwijderd
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Dit topic is gesloten.
![]()