I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Als je je PS2 laat ombouwen, dan maakt het jou toch niet uit hoeveel draadjes er moeten worden gesoldeerd? Je betaalt alleen iets meer.
Ik persoonlijk wacht op de NEO4, maar ik zal wel heel blij zijn als dat ding nou eens eindelijk uitkwam. 100% zeker dat hij deze week uitkwam, en het is nu vrijdag...
Nou ja, nog heel even geduld hebben
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Ja je hebt gelijk wat betreft het aantal draadjes maar dan bel ik van die mensen op die het doen en dan raden ze de neo 4 af omdat mischien de draadjes tegen elkaar aankomen en dan de ps2 verrot maakt en je geen garantie daarop heb.
En daarom zag ik een beetje op tegen die neo4.
Het is natuurlijk beter zonder die swap.
En het schijnt maar 16 draadjes te zijn.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
a. die garantie is ook weg als je een neo 2.2 erin laat solderenOp vrijdag 09 november 2001 12:51 schreef henkyyyyyyy het volgende:
die mensen op die het doen en dan raden ze de neo 4 af omdat mischien de draadjes tegen elkaar aankomen en dan de ps2 verrot maakt en je geen garantie daarop heb.
b. als je het laat doen door 1 van de 2 officieel erkende resellers van Neo dan komt het wel goed.
Wat betreft het wachten...ARGH!!!!!! weer een week vertraging.. begint me nu echt te irriteren
Als de draadjes tegen elkaar komen betekent dat dat er slecht gesoldeert is. Dan kan je misschien beter iemand anders zoekenOp vrijdag 09 november 2001 12:51 schreef henkyyyyyyy het volgende:
Ja je hebt gelijk wat betreft het aantal draadjes maar dan bel ik van die mensen op die het doen en dan raden ze de neo 4 af omdat mischien de draadjes tegen elkaar aankomen en dan de ps2 verrot maakt en je geen garantie daarop heb.
Als die Messiah ooit uitkomt, dan is de NEO4 ook wel minder draadjes, maar voor import zal het idd wel makkelijk kunnen zijn.Op vrijdag 09 november 2001 13:13 schreef OO0nMe het volgende:
Ik zou liever gaan voor de messiah (als die ooit nog komt), want ik heb een jap ps2, en daarmee zou ik import spellen kunnen spelen (Pal dus), zou iig erg handig zijn, ik wil FFX spelen
En het schijnt maar 16 draadjes te zijn.
Ik koop mijn PS2 inclusief ombouw, en krijg dan gelukkig garantie op de ombouw.
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
www.futuremax.nlOp vrijdag 09 november 2001 13:27 schreef normal888 het volgende:
Waar kan je die Chips in laten bouwen ??
www.psxshop.nl
www.plextor.nl
Ja, die spellen zijn er en ja je kan gewoon swappen (wel altijd goed de nfo van het spel lezen).Op vrijdag 09 november 2001 14:50 schreef henkyyyyyyy het volgende:
Zijn er btw ook spellen die 2 cd's groot zijn of meer en hoe gaat het dan met swappen. Kun je als er bijvoorbeeld de 2de cd gevraagd wordt die er gewoon instoppen??
Man, ik word echt gek van het wachten...
Mijn BGG profiel
al weken roepen ze dat de Neo4 op de mat ligt en getest wordt.
PSXshop.nl is al 2 weken dood.
2 of 3 weken terug zeiden ze dat de Neo4 maandag binnenkwam en getest werd. Vrijdag stond hetzelfde bericht er nog.
Nu zijn we x weken verder.
Achjah ik heb echt geen haast ermee...eerst maar een PS2 en GTA3 lijpspelen
Verwijderd
geen neo 4
moet met 44 draden gesoldeerd worden
en geen 36 zoals gezegt wordt (36 is nog veel )
en neo is een vieze gore kut chip een tering ding
sorry dat ik het zeg
echt heel erg
wacht even op de messiah chip
die kan alles wat je maar wil
dat is mijn tip
Weten jullie hier mischien iets van want ik ga nu geen geld uitgeven voor een chip waarvan ik over een maand de helft van de spellen niet meer te spelen zijn.
Verwijderd
Ik geloof wel dat het kan, ook met een swap. Ik geloof zelfs met een dubbele swap. eerst bootcd, dan originele dvd en dan de copy. Kijk maar eens op www.playstationmods.com . Daar staat waarschijnlijk alle info die je nodig hebt (vooral in het forum).Op vrijdag 09 november 2001 20:09 schreef henkyyyyyyy het volgende:
Heb net even rond zitten bellen en volgens een paar mensen zijn met de neo2.2 chip geen dvd backups te spelen.
Weten jullie hier mischien iets van want ik ga nu geen geld uitgeven voor een chip waarvan ik over een maand de helft van de spellen niet meer te spelen zijn.
En nog twee maanden wachten zeker, zoals ik al zei: ALs de messiah uit is, dan is er ook de NEO clip. Net zo makkelijk, en dan zeker bug vrijOp vrijdag 09 november 2001 16:54 schreef finelookingme het volgende:
een tip
geen neo 4
moet met 44 draden gesoldeerd worden
en geen 36 zoals gezegt wordt (36 is nog veel )
en neo is een vieze gore kut chip een tering ding
sorry dat ik het zeg
echt heel erg
wacht even op de messiah chip
die kan alles wat je maar wil
dat is mijn tip
Vind je dit niet een klein beetje kinderachtig overkomen??een vieze gore kut chip
Futuremax zit iets onder Utrecht dat valt toch wel mee, en bij de meesten kan je je ps2 gewoon opsturen...Op vrijdag 09 november 2001 20:46 schreef normal888 het volgende:
waarom liggen die ombouwshops zo ver !! allemaal in FRIESLAND, VELUWE/GELDERLAND... zijn ze niet in de randstad of zo?? beetje vreemd....:?
Mijn BGG profiel
Verwijderd
moet je ze maar vragen
het zijn 44 draden erg veel
en ik haat swappen dus dan moet ik nog steets
met dvd backups swappen
en winkels geven geen garatie op deze chip
omdat het echt een vervelende chip is
NEO4 is kut, kutter dan kut.
Meer worden heb ik er niet voor!
dit bericht kreeg ik van een winkel wat zij vonden van deze chip wacht gewoon even
en dat neo 4 kut is vindt ik niet kinderachtig
ik heb al een playstation 2 verziekt door zoon kut neo 2.2 chip
ik wacht wel
de neostar of messiah
zijn bijden veel goedkoper en werken beter
en minder draden
44 draden is een beetje veel hoor
Geloof me, dat heb ik gedaan en ben nog geen enkele winkel tegengekomen die dat heeft gezegd. Ik denk dat je bedoelt dat een beginnende soldeerder het een moeilijke klus zal vinden (als hij een beetje slim is, dan vindt hij het een uitdaging)Op zaterdag 10 november 2001 16:21 schreef finelookingme het volgende:
dat het een kut chip is weet elke winkel
moet je ze maar vragen
Dat het 44 draden zijn maakt niet uit als je het laat doen, dit heb ik al eerder gezegd. En laat het doen door iemand die KAN solderen.het zijn 44 draden erg veel
en ik haat swappen dus dan moet ik nog steets
met dvd backups swappen
Dat je moet swappen dat klopt inderdaad, en als jij dat zo erg vindt dan moet je inderdaad gewoon wachten op de messiah.
Dit verzin je gewoon ter plekke, dat weet jij net zo goed als ik. Ik krijg gewoon garantie als ik een ps2 koop met neo4. Als je alleen een neo4 koopt dan krijg je waarschijnlijk garantie tot de deur (afhankelijk van waar je hem koopt), maar dat zal met de messiah niet anders zijn (net zoals alle chips ervoor).en winkels geven geen garatie op deze chip
omdat het echt een vervelende chip is
En dat zegt weer genoeg over jouw vocabulaireNEO4 is kut, kutter dan kut.
Meer worden heb ik er niet voor!
Wil je me vertellen welke winkel, ik wil dat graag controleren.dit bericht kreeg ik van een winkel wat zij vonden van deze chip wacht gewoon even
Als jij hem kut vindt dan moet je dat zelf weten, het gaat om de manier waarop je het brengt.en dat neo 4 kut is vindt ik niet kinderachtig
Dan moet jij er met je vingers van afblijven, en het laten doen door iemand die er verstand van heeft. De installatie van de neo4 is niet voor beginners, als de neo2 al niet lukt.....ik heb al een playstation 2 verziekt door zoon kut neo 2.2 chip
Zoals ik eerder al zei, ALS de messiah uitkomt, dan heeft NEO de clip (en dus net zoveel draden). Dus dat is een loos argument. Dat hij goedkoper is dat klopt, maar daar moet je dan weer voor wachten. Dat is altijd zo, als je de eerste wilt zijn, dan betaal je meer.ik wacht wel
de neostar of messiah
zijn bijden veel goedkoper en werken beter
en minder draden
44 draden is een beetje veel hoor
Ik ben helemaal niet zo'n Neo4 fan hoor, ik ben het alleen beu om te wachten. Ik koop mijn ps2 met neo4 bij www.futuremax.nl . Als jij wil wachten op de messiah dan moet je dat helemaal zelf weten. Ik vind alleen de manier waarop jij je mening wil overbrengen een beetje kinderachtig.
Maar ik gun jou je messiah, ik speel volgende week eindelijk al mijn ps2 games die ik heb verzameld.
Iedereen veel speelplezier toegewenst
Mijn BGG profiel