Toon posts:

even voor de goede orde...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
met mijn vorige topic, [topic=314920/1/25] , Lord Deamon, probeerde ik dus een aantal reacties op te wekken om te polsen of de instelling van de tweakers inmiddels veranderd is. Mischien vindt JIJ het een onzinnig onderwerp, anderen denken daar vast anders over. Het was iig NIET bedoeld als flame, ook al leek het daar mischien wel op. Eventuele reacties erop kunnen hier ook gepost worden.

bvd

ps: al eerder is mij opgevallen dat het grote aantal moderaters hier,met de macht om een topic te sluiten meer dan bedreigend is voor een vrije en open discussie over zeer interessante onderwerpen. De tolerantie van de gemiddelde moderator is dan ook zeer laag.

slotje d'r op maar weer?

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Slotje d'r op ja.

Idiot.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:17

Lordy79

Vastberaden

dit hoort in LA

move of op slot dus

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21
Je topic voldeed simpel weg niet aan de policy die wij in w&l hanteerde. Niemand snapte er een bal van wat je bedoelde. Maar ik zal hem moven naar LA.

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-11 13:38

Lord Daemon

Die Seele die liebt

voordat ik een topic start zoek ik eerst ff of iets gelijkens al eens is gepost, dat was in casu ook,..
[topic=175363/1/25]
LOL en ik wou nou net een thread plaatse over anonimiteit enzo,...d8 het dus niet, mijn god wat is iedereen hier achterdochtig en bevooroordeeld de stakkerd heeft niet EEN zinnige reply of link gekregen. najah nix aan te doen, dat wordt zelf maar op zoek gaan :P

ps: denk even na mensen, WIE zijn er hier nou paranoide??
|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(
Waar in godesnaam heb je het over? Ik snap helemaal NIETS van deze message. Denk je dat de eerse zin van je post een goede Nederlandse zin is? Ik niet namelijk. Daarnaast heb ik geen idee wie er achterdochitg en bevooroordeeld is of waaruit dat blijkt, wie er een stakkerd is of waarom wij in godesnaam paranoide zijn? En het minst van alles snap ik wat dit in W&L deed.

Maar wie ben ik he.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Verwijderd

Volgens mij heeft ie op New Topic ipv Post Reply geclicked :P
Pagina: 1