Siemens S35i ruilen tegen een Nokia 8210. Doen?

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik kan dus een bijna 1 jaar oude siemens S35i ruilen tegen een half jaar oude nokia 8210. Bijde telefoon's zijn in prima staat. Ja, ik kan met een zeer betrouwbaar iemand ruilen :) Bijde toestellen zijn simlock vrij.

To do or not to do, that's the question! :)

Verwijderd

Moeilijk!
De 8210 is compacter, maar de S35i heeft meer functies. Ik weet niet of je alles ervan gebruikt? Zo nee, dan is het zeker het overwegen waard.

En heeft die Nokia 8210 nog garantie? Zo ja, en geldt voor bovenstaande dat je de functies niet gebruikt, dan zou ik het doen.

• Thefirstikke
  • Niet online
het enigste wat ik van m'n S35i gebruik is het bel/telefoonboek/sms gedeelte, verder niks.
op de S35i zit nog een maand garantie, op de 8210 een half jaar..

[edit]
ff iets vergeten

Verwijderd

Dan zou ik het zeker doen :)

• Thefirstikke
  • Niet online
Deze jongen gaat zometeen ruilen :)
tenzij iemand nog een goeie reden heeft om het niet te doen? :)

Verwijderd

Op vrijdag 09 november 2001 16:17 schreef thefirstikke het volgende:
Deze jongen gaat zometeen ruilen :)
tenzij iemand nog een goeie reden heeft om het niet te doen? :)
nee, omruilen dat ding >:)

Verwijderd

Niet omruilen dat ding. Wist je dat 70% van de nokia's naar de klote gaat. En de vraag is van wanneer is die 8210, want er is een periode geweeest dat de 8210, 3310, 3330 heel slecht was. Heb zelf toen bij BCC gewerkt en heb een hoop van die dingen terug gekrege, met het probleem dat het beeld weg valt, de teosten het niet meer deden, dat hij spontaan uit viel, en dat hij vast liep.

Dus hou die s35 alsjeblieft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Verwijderd

De 8210 van Nokia is een geinig telefoontje hoor, maar hij zit toch niet zo heel degelijk in mekaar (omdat ie zo klein is). Druk maar eens op de voorkant van het frontje naast het display, dan zie je dat het druk op het display komt te staan (zwarte vlek aan de zijkant van het display). Moet je je voorstellen dat je perongeluk eens ergens tegenaan leunt als je die telefoon in je zak hebt ... dan heb je dus kans dat je display kaduuk gaat. Zou zonde zijn, want dat kost je zo 125 piek ofzo (als je het zelf kunt repareren tenminste). Verder vind ik de 8210 gewoon klein. Ik heb vrij grove handen, en kan dat ding gewoonweg niet fatsoenlijk bedienen. Die S35i is veel degelijker. Normaalgesproken zweer ik bij Nokia, maar als het om de 8210 en de 8850 gaat niet.

Als je ook nog kunt kiezen voor de 6210 zou ik het tenminste direct omwisselen.

• Carloz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-11-2025
ik zou het niet doen..
die 82 serie en hoger hebben ontzettend slechte naam qua degelijkheid..
70% van die krengen moeten een keer terug naar de winkel heb ik een keer ergens gehoord (kassa! ofsow?)

• Thefirstikke
  • Niet online
oei... toch niet zo'n goed id dus...

Verwijderd

Op vrijdag 09 november 2001 17:14 schreef Carloz het volgende:
ik zou het niet doen..
die 82 serie en hoger hebben ontzettend slechte naam qua degelijkheid..
70% van die krengen moeten een keer terug naar de winkel heb ik een keer ergens gehoord (kassa! ofsow?)
Precies wat ik zei :)

En hij is gewoon té klein. Als ik met m'n duim die knopjes onder het display wil bedienen (de pijltjes en het groene/rode telefoontje) dan druk ik er 3 tegelijk in :(

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-03 10:43

E-Rick

I love it :7

Een vriend van mij heeft een 8210 en die zou m zo ruilen tegen een m35i. (de zwarte uitvoering dan)

Choose life

• Thefirstikke
  • Niet online
Ik heb ook ff flink wat research gedaan, ik ben tot de conclusie gekomen dat ik het toch maar beter niet kan doen :)

p.s.: Post 2900!!!! :P

• datwainer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

datwainer

#tweakers.net @ sorcery

hmz ik zou het niet zo snel doen want met veel 8210 zijn er problemen met het beeldscherm, bij een maat van me al 3x in een jaar een nieuw toestel (dit omdat het nog in de garantie periode was) anders moest hij het zelf betalen. daar tegen over staat wel dat die 8210 wel kleiner en lichter is (je raakt hem dus wel makkelijk kwijt ;)

(oops voortaan toch maar ff naar beneden scrollen |:(

Under Construction

• MasterM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:04
Ik vind ook hou je s35i...
IK hoor gewoon teveel slechte dingen, maar je hebt nog een half jaar garantie.
Ik denk dat dat niet echt opweegt... het is wel jammer dat je niet gebruik maakt van alle opties van je s35i hij heeft echt veel opties (i.t.t mijn fucking maar zwaar schokbestendige c35i).
Ik heb die 8210 bij mij opschool ook kapot zien gaan... Hij ziet er mooi uit... maar ik vindt het bellen ermee al zwaar verot en ik wil niet eens weten hoe je ermee zou moet sms'en.

Nah succes met kiezen... :)

• Thefirstikke
  • Niet online
Tnx voor alle nuttige reply's! Ik hou m'n S35i toch maar :)
Pagina: 1