Printer doet heel vaag.

Pagina: 1
Acties:

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-08 21:51
Hi all,

K'heb een epson stylus color 460 en deze doet sinds kort heel vaag. Er is de laatste tijd niks aan mijn config verandert dus ik vraag me af wat er mis kan zijn, of dat ie echt is overleden.

Hij vertoont de volgende symptomen. Als ie print dan komt het element met de printkop/cartridges komt eerst normaal terug. Maar halverwege de pagina, dan komt ie niet meer terug in zijn begin positie en begint ie dus met printen zeg maar halverwege de pagina Dit heeft het volgende tot gevolg.
code:
1
2
3
4
5
text text text text text
text text text text text
text text text text text
-------------- text text bonk bonk
-------------- text text bonk bonk

Wat er nu gebeurt is dat de printkop/cartridges tegen zijkant van de printer aan slaan, wat zeer harde bonken,knallen en vastlopers tot gevolg heeft.

Uit de search bleek dat dit ook weleens voorkwam bij een HP en dat je dan het loopwerk of iig een bepaald plasticje moet schoonmaken. Dacht misschien is er ook wel zoiets aan de hand met mijn printer. Dus heb zo'n beetje elk stofje wat er in kan zitten er nu uit.

Probleem is er nog steeds :(

Iemand nog suggesties?

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 22:45
Ik denk dat het elastiek/rubbere band, die de printkop heen en weer beweegt versleten is. Waarschijnlijk slipt hij en daardoor komt de printkop niet meer terug op de plaats waar hij zou moeten zijn. Vraag eens bij epson of je die bandjes ook nog los kunt krijgen. Meestal zijn ze nl erg makkelijk te vervangen

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 22:12
Ga eens na of je er nog garantie op hebt....
Anders toch eens een lokale computerboer raadplegen... misschien dat zij het weten...

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-08 21:51
Garantie heb ik niet meer jammergenoeg. Dat van die rubberband lijkt me wel aannemelijk. Thnx voor de tip

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64