Getver, volgens mij is de mijne dus naar de takkes!
Lees ik dit net in een aander topic:
Waarop je moet letten is dat bij grote data-doorvoersnelheden of je HD begint te tikken...klinkt net alsof hij dan uitvalt en weer opstart!!
Als hij dit begint te doen, meteen alles backuppen en ermee terug!!
MOET IK DAAR NU GISTER PRECIES LAST VAN HEBBEN!!!!
Ik was een file van 300 mb aan het kopieren, en ineens tik tik tik tik . Alsof hij tegen de binnen ring of buitenkant aan mept!
Hij is dus schijnbaar stuk want dit is een bekent verschijnsel hier....
Het was een IBM 60 GPX 40 gb van juli 2001. Ik heb hem nog geen eens twee maanden.
Hij heeft het altijd perfect gedaan....tot dit ineens.
Ik kan er nog wel me puteren, maar af en toen tikt hij dan ineens.
Nu moet ik dus mijn schijf weer opsturen naar Europc. Mijn vorige schijf heeeft er 3 maanden over gedaan om terug te komen!!!! DAAR HEB IK NIET WEER ZIN IN!!!
maar ja er zit waarschijnlijk nix anders op...
oww ja en heet was ie absoluut niet, want het was 9 graden op mijn kamer en in de kast 15. Dus te heet werd ie absoluut niet, hij voelde zelfs nog gewoon koud aan.
Lees ik dit net in een aander topic:
Waarop je moet letten is dat bij grote data-doorvoersnelheden of je HD begint te tikken...klinkt net alsof hij dan uitvalt en weer opstart!!
Als hij dit begint te doen, meteen alles backuppen en ermee terug!!
MOET IK DAAR NU GISTER PRECIES LAST VAN HEBBEN!!!!
Ik was een file van 300 mb aan het kopieren, en ineens tik tik tik tik . Alsof hij tegen de binnen ring of buitenkant aan mept!
Hij is dus schijnbaar stuk want dit is een bekent verschijnsel hier....
Het was een IBM 60 GPX 40 gb van juli 2001. Ik heb hem nog geen eens twee maanden.
Hij heeft het altijd perfect gedaan....tot dit ineens.
Ik kan er nog wel me puteren, maar af en toen tikt hij dan ineens.
Nu moet ik dus mijn schijf weer opsturen naar Europc. Mijn vorige schijf heeeft er 3 maanden over gedaan om terug te komen!!!! DAAR HEB IK NIET WEER ZIN IN!!!
maar ja er zit waarschijnlijk nix anders op...
oww ja en heet was ie absoluut niet, want het was 9 graden op mijn kamer en in de kast 15. Dus te heet werd ie absoluut niet, hij voelde zelfs nog gewoon koud aan.