"Beam me up Scotty; there is no intelligence down here" System specs
En als je echt zo bang bent om je instellingen kwijt te raken moet je ze ff opschrijven, dan ben je helemaal zeker.
Heb zelf ook Chello en draait hier perfect, heb ook een netwerkje aangelegd en alles draait naar volle tevredenheid op alle drie de Pc's.
Ik heb het als volgt gedaan en aangesloten.
Modem naar Pc1; Pc1 naar hub/switch; Pc2 en Pc3 aangesloten op hub/switch.
Netwerkwizard van Xp gebruikt en deze alle instellingen laten bepalen.
Echt waar fluitje van een cent. Dus Pc1 tijdens Xp wizard verleent internet toegang aan de andere pc's. Naam thuisnetwerk gewoon Home of MsHome nemen, ip adressen ed automatisch laten toewijzen. Instellingen van Pc1 waar je nu dus mee internet blijven ongewijzigd.
Succes
Ik heb het als volgt gedaan en aangesloten.
Modem naar Pc1; Pc1 naar hub/switch; Pc2 en Pc3 aangesloten op hub/switch.
Netwerkwizard van Xp gebruikt en deze alle instellingen laten bepalen.
Echt waar fluitje van een cent. Dus Pc1 tijdens Xp wizard verleent internet toegang aan de andere pc's. Naam thuisnetwerk gewoon Home of MsHome nemen, ip adressen ed automatisch laten toewijzen. Instellingen van Pc1 waar je nu dus mee internet blijven ongewijzigd.
Succes
PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!
Ik dank jullie hartelijk. 
Ga nu beginnen, jullie horen het nog wel.
Ga nu beginnen, jullie horen het nog wel.
eh, maar niet alle systemen draaien op XP maakt dat wat uit?
nee maakt niks uitOp vrijdag 09 november 2001 12:44 schreef Nono_home het volgende:
eh, maar niet alle systemen draaien op XP maakt dat wat uit?
http://www.xbmcfreak.nl/
dus de flop die de wizard maakt van pc naar pc sleuren.....
YepOp vrijdag 09 november 2001 12:51 schreef Nono_home het volgende:
dus de flop die de wizard maakt van pc naar pc sleuren.....
godver de godver de godver, 8 uur later. Chello werkt weer
Fluitje van een cent?? niet bij mij dus. Had alle hardware er in een mum in, kabels aangesloten en hoppeta, homenetworking spook. Daarna, geen chello, geen netwerk, nada
Heb nu wel chello geen netwerk, zit te klooien met zonealarm. Als ik die uit zet kan ik wel netwerken, maar zonder zonealarm ben ik niet blij....... Help
Pagina: 1