Ik wil ook graag eens wat kennis opdoen van andere besturingssystemen, zo vroeg ik me af of ik het OS van de MAC ook mijn amd thunderbird kan draaien, met emulators oid.
Weet iemand hier meer oveR?
Weet iemand hier meer oveR?
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
ja erg leuk je reactie maar ik weet er dus gewoon NIKS vanaf, voor jou lijkt het zo logisch.Op vrijdag 09 november 2001 11:21 schreef chem het volgende:
zoek eens bij google
kom op zeg...
Maar dus geen MacOSOp vrijdag 09 november 2001 11:28 schreef Tuinhark het volgende:
Als je zoekt, zoek naar "emulator". Of probeer www.vmware.com, waarmee je (alleen) PC OS-en kunt draaien in een venster.
Verwijderd
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Verwijderd
I know. Maar het was het enige wat me te binnen schootOp vrijdag 09 november 2001 11:42 schreef -boesOne- het volgende:
die lui van emulators.com zuigen..
erg goed, en gratis is basilisk II
loopt als een tierelier op winXP..
De processor van een Apple heeft een hele andere architektuur dan de processor van een PC.Op vrijdag 09 november 2001 12:03 schreef Zeega het volgende:
MacOS X is UNIX met een mooie interface en een heleboel zooi en een Apple heeft dezelfde hardware als een IBM-PC volgens mij, maar ik geloof inderdaad niet dat het werkt, weet niet waarom
Apple heeft juist niet dezelfde hardware als een IBM-pc als ik me niet vergis.. geloof dat het enige wat opelkaar lijkt in de nieuwe mac's dat ze pci hebben.. volgens mij is voor de rest zo beetje ALLES anders aan een mac. Als MAC dezelfde hardware zou hebben, zou je probleemloos het op een IBM pc kunnen draaien.Op vrijdag 09 november 2001 12:03 schreef Zeega het volgende:
MacOS X is UNIX met een mooie interface en een heleboel zooi en een Apple heeft dezelfde hardware als een IBM-PC volgens mij, maar ik geloof inderdaad niet dat het werkt, weet niet waarom
Verwijderd
graag gedaan.Op vrijdag 09 november 2001 11:23 schreef robbertb het volgende:
[..]
ja erg leuk je reactie maar ik weet er dus gewoon NIKS vanaf, voor jou lijkt het zo logisch.
Ik weet dus niet eens of het uberhaubt wel bestaat, voordat ik naar iets ga zoeken wat niet bestaat.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Woei
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Nee. Om te beginnen bevatten Macs voor een groot gedeelte dezelfde hardware (IDE HDs, Videokaarten, SDRAM), dus voor die hardware gaat het sowieso al niet op.Op vrijdag 09 november 2001 12:14 schreef quinty het volgende:
Door die hardware (die ze zelf brouwen) is het systeem ook zo stabiel.
Verwijderd
een emulator graag, geen theme...Woei
Heb je de rest van die site wel eens gelezen ?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq