Printer print lelijk

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Heb zo'n hp690c. Heb net boekverslag zitten uitprinten, 9 kantjes. Hij begint met pagina 9, dan 8, enz. Pagina 5 t/m 9 zijn mooi/scherp (in zwart wit). De pagina's die hij hierna uitprintte waren lelijk, alsof er teveel inkt gebruikt wordt -> vet.

Daarna 1 t/m 4 opnieuw geprint op high quality. Eerste pagina (4) mooi, rest weer bagger, en lijken ook veel sneller geprint te worden. Hoe kan dit, duistere krachten :?

Btw, schoonmaken met zo'n hp cleankit al gedaan, de pagina's die goed lukken zijn ook gewoon scherp...

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
Ander inktpotje pakken... ????

iRacing Profiel

Verwijderd

En als je nu "mooi" invult op een lege pagina, print ie dan nog altijd "lelijk"?
Zo ja, dan ik het definitaly een driver probleem! ;)

• sporthaas
  • Laatst online: 11-06-2012
Je kan is ander papier gebruiken, het kan zijn dat het inkt niet snel genoeg droogt op jouw papier!

Je kan ook kijken naar de printkwaliteit! draft, normal, high. Als deze te hoog staat voor het verkeerde papier krijg je vlekken!

Oja www.hadecom.nl goeie grap! |:( |:( |:( |:(

Verwijderd

Dank je.

Het is trouwens jouw papier. |:( 2u2

• dr snuggles
  • Niet online
Het is best hema papier. Maar als het aan het papier leg, dan zouden al die pagina's brak zijn lijkt mij.

Btw, ander inktpotje :? , weet je wel niet hoe verrekte duur die dingen zijn?

Verwijderd

En als je het nu nog eens uitprint. Hebben dan dezelfde pagina's hetzelfde verschijnsel?

Zo ja, dan kijk je document nog eens na.

• dr snuggles
  • Niet online
Op vrijdag 09 november 2001 12:46 schreef www.hadecom.nl het volgende:
En als je het nu nog eens uitprint. Hebben dan dezelfde pagina's hetzelfde verschijnsel?

Zo ja, dan kijk je document nog eens na.
Neej, als ik pagina 1 & 2 uit print, 2 is mooi, 1 is lelijk
Pagina 1 alleen, istie mooi.

Verwijderd

Bij de printer instellingen kun je instellen op welke dichtheid hij moet printen. Tevens kun je daar instellen hoe lang een pagina moet drogen. Helaas weet ik het niet precies met een inktjet, maar met een laserjet zou ik je aanraden eens een droge doek over je toner te halen. Waarschijnlijk houdt de cartridge een beetje inkt vast op zijn kop. Probeer iig eventjes de cartridge schoon te maken (spritje acceton jatten van je moeder en op een schone (niet pluizende) stoffe doek spuiten en boenen maar) en er mee te schudden (ik hoop niet dat je een bijgevulde hebt) dat zou een heleboel moeten helpen. ZO niet, probeer eennieuwe cartridge en kijk eventjes of het alleen bij dit document is.

• kroegtijger
  • Laatst online: 21-07 14:56
Op vrijdag 09 november 2001 12:44 schreef wwillem het volgende:
Het is best hema papier. Maar als het aan het papier leg, dan zouden al die pagina's brak zijn lijkt mij.

Btw, ander inktpotje :? , weet je wel niet hoe verrekte duur die dingen zijn?
ja, ik weet heel goed hoe duur die dingen zijn, maar ik weet ook dat als die gaatjes ervan verstopt raken of uitslijten (wat regelmatig gebeurt) dat je dit soort afdrukken kunt krijgen........
Je zulttoch dat soort dingen moeten gaan proberen om erachter te komen...Misschien heeft een vriend ofzo van je dezelfde printer (of eentje die dezelfde inktpot gebruikt) en kan je die in zijn printer zit even bij jou erin zetten.........T is geen garantie voor suc6 overigens, maar t zou kunnen

iRacing Profiel

• sporthaas
  • Laatst online: 11-06-2012
Nee hoor van de hema!
Op vrijdag 09 november 2001 12:43 schreef www.hadecom.nl het volgende:
Dank je.

Het is trouwens jouw papier. |:( 2u2

• dr snuggles
  • Niet online
Op vrijdag 09 november 2001 15:17 schreef sporthaas het volgende:
Nee hoor van de hema!
[..]
Niet ijlen, het is mijn papier, ik heb het gekocht >:) .

Maarreh, waar vind ik die printer options om de kwaliteit te veranderen. Ik kan nu kiezen uit 300 x 300 dots/inch of uit 300 x 300 dots/inch -> geen keuze.

• dr snuggles
  • Niet online
*Rochel kuch, trap omhoog*

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:25

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Er zit zo'n sponsje in de printer, ik denk dat ie nu zo verzadigd is met inkt dan je inktpatronen nu niet meer goed schoon gemaakt worden.

/dev/null

• dr snuggles
  • Niet online
Op vrijdag 09 november 2001 19:34 schreef I_Stealth_I het volgende:
Er zit zo'n sponsje in de printer, ik denk dat ie nu zo verzadigd is met inkt dan je inktpatronen nu niet meer goed schoon gemaakt worden.
Waar zit dat sponsje dan?
Ik heb zelf net die allebei me cartridges beetje schoongemaakt, maar geen sponsje gevonden...
Pagina: 1