Kan iemand me uitleggen hoe ik kan inloggen op mijn pc vanuit een andere locatie? Ik gebruik XP met een usb-kabelmodem en ZoneAlarm.
Ik heb eigenlijk geen id wat je bedoelt. Kan je de vraag misschien duidelijker formuleren?
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Wil je je computer van afstand besturen of zoiets?
Verwijderd
Bedoel je op afstand je PC bedienen met de ingebouwde remote control van XP?Op vrijdag 09 november 2001 10:57 schreef hteunissen het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe ik kan inloggen op mijn pc vanuit een andere locatie? Ik gebruik XP met een usb-kabelmodem en ZoneAlarm.
Dan moetje met zone alarm poort 3389 openzetten, vervolgens moet het gewoon werken
Ik wil vanaf een andere pc via internet mijn gedeelde bestanden beheren. Hoe moet dit, met FlahFXP of direct met de explorer of .....?
Ik ben een leek op dit gebied, dus elke hulp is welkom.
Ik ben een leek op dit gebied, dus elke hulp is welkom.
je kan het beste een FTP servertje opzetten op je PC. Zoiets als Serv-U of GFTP ofzo. Dan kan je bij je bestanden over het internet met een tooltje zoals WS_FTP, CuteFTP ofzo. Moet je wel poort 20 EN 21 open zetten in ZoneAlarm.
Zoek anders (als ie werkt
) eens op "FTP server" op GoT. Is best te doen hoor, hoef je geen systeembeheerder voor te zijn. Suc6
Zoek anders (als ie werkt
of zet gedeelte bestanden aan voor je internet adaptor maar wel met een w8woord
dan doe je op werk \\ip\gedeelde_map
en ben je bij je files!
en ben je bij je files!
Niet echt een veilige manier.Op zaterdag 10 november 2001 09:18 schreef M4RTiN het volgende:
of zet gedeelte bestanden aan voor je internet adaptor maar wel met een w8woord
en ben je bij je files!
Volgens mij is een FTP server een goede oplossing.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Pagina: 1