M$ Wireless IntelliMouse Explorer blijft haperen

Pagina: 1
Acties:

• subsonik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-08 18:11
Hallo,

Ik heb net zo'n M$ muisje gehaald (Microsoft Wireless IntelliMouse Explorer). Het ding ligt ongeloofelijk goed in de hand, een ware droom als je van een veel te kleine Logitech komt.

Nu zit ik wel met het volgende probleem: de muis blijft regelmatig haperen als je ze een heel klein stukje wilt verplaatsen. Ik klik regelmatig verkeerd, bv in explorer, want kleine correctiebewegingen worden al eens genegeerd. Zeer hinderlijk dus.

Ik heb de laatste drivers van de M$ site gehaald, maar een install van die dingen had als enige resultaat dat ik moest rebooten :( én dat een mottige ergonomie-guide geïnstalleerd was. Verder niets.

Is er nog iemand met dit probleem of met een oplossing?

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Laat me raden windows XP?

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• subsonik
Nope, win2K pro

Ik denk dat het probleem veroorzaakt wordt door de stroombesparing in de muis. Het probleem is zeer duidelijk als de muis een seconde of langer niet bewogen is, en dan zit het ding al in stroomspaarmodus...

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Als goed is kan je dat instellen in je configuratie scherm van windows of van de muis zelf.

suc6
Mighty

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• subsonik
Grmbl... de M$ drivers worden niet herkend... windows blijft koppig beweren dat het een HID compliant mouse is...

Ik heb nochtans de laatste versie van de microsoft intellipoint drivers gedownd...

• subsonik
Ik heb dus duidelijk een driver probleem...

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/subsonik/forum/devices.gif

De muis wordt blijkbaar tweemaal herkend, en daardoor kan ik niet bij de eigenschappen van de M$ driver.

Verwijderd

Dat had ik eerst ook, moet je ff alles eruit keilen, de hid device en de muizen en danr ebooten. Installed ie alles opnieuw, hielp bij mij.

Hij hapert hier overigens ook zo. Kleine stukje bewegen enzo werkt niet. .....

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
dat 'haperen' had ik ook met mijn Wireless Intellimouse Explorer, na alles geprobeerd te hebben heb ik maar een Intellimouse Explorer MET draadje gekocht, en deze haperd niet... en werkt prima

dat haperen ligt gewoon aan het draadloze van die muis.. helaas,

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Overigens, nu ik WinXP eropgezet heb ben ik van een hoop gezeik af. Probeer dat is.
Pagina: 1