Toon posts:

MSI MOBO met smartkey

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Kheb hier voor reparatie een MSI moederbordje (met alles drop en dran) nou gaf die vent me ook een USB SMartkey van MSI, wat doet dit dingetje eigenlijk? is dit geen opslagmedia? en waar kan ik drivers downloaden? als dat uberhaupt al moet. Tis een p4 mobo'tje

Verwijderd

Wat is er dan defect aan het moederbord?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08 16:34

Exirion

Gadgetfetisjist

Zoek met Google.com op 'msi usb smartkey' en bovenaan staat iets op de MSI site.

Derder link is van.... Tweakers! :)

http://www.tweakers.net/nieuws/18521

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

En welk model is het?

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-07 16:21

brid

Onze excuses voor het ongemak

die smartkey is een beveiliging.
Je kan dat bord zo instellen dat hij zonder die sleutel niet opstart en je kan er software mee installen waardoor de hd zonder sleutel niet kan benaderen.

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Is niks aan kapot aan dat mobo, maar hij wou weten wat voorn ding dat is, nou lees ik iets met security, maar wat dat dat ding dan?

Verwijderd

Topicstarter
als ik de info lees, dat je de pc niet op kan starten maar dat doet hij wel, leuke beveiliging

Verwijderd

Op vrijdag 09 november 2001 10:43 schreef arjo_kamp het volgende:
Mensen,

Kheb hier voor reparatie een MSI moederbordje (met alles drop en dran) nou gaf die vent me ook een USB SMartkey van MSI, wat doet dit dingetje eigenlijk? is dit geen opslagmedia? en waar kan ik drivers downloaden? als dat uberhaupt al moet. Tis een p4 mobo'tje
Maar je schrijft dit hierboven, dus ik denk dat het mamabord defect is.Maar goed, Smartkey http://www.msi.com.tw/support/techexpress/special_tech/smrtkey.htm kijk hier maar.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dr al achter, tijdens het booten f7 indrukken, en dan kun je de optie enablen, dan moet je eerst de "smartkey" erin hebben zitten om te kunnen booten....
geinig principe...

• KeeP IT ReaL
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:14
Op vrijdag 09 november 2001 11:14 schreef arjo_kamp het volgende:
Ik ben dr al achter, tijdens het booten f7 indrukken, en dan kun je de optie enablen, dan moet je eerst de "smartkey" erin hebben zitten om te kunnen booten....
geinig principe...
behalve als je hem kwijt raakt >:)

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 18:16

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

kun je op de een of andere mannier vast wel om heen komen met een of andere code of toch nie .. >:)

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

• sjaakie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

sjaakie

Developer

nou heb ik dus een probleem met dat ding, ik alles geinstald enz. en dan wil ik het draaien en dan verschijnt er even een sleuteltje en alles is weer weg, ik draai het onder win2k.

en ja ik heb de search al gebruikt, en op de support site staat ook niet zo veel :(

Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
bij mij werkt de smartkey ook niet onder win2k
iemand suggesties?

Verwijderd

Bij welke types krijg je die er nou bij :?
Vriend van mij heeft zo'n PRO266 RU moederbord van msi maar heeft er niet zo'n key bij gekregen....

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-08 12:29

rik

Op donderdag 06 december 2001 13:01 schreef Drone60 het volgende:
Vriend van mij heeft zo'n PRO266 RU moederbord van msi maar heeft er niet zo'n key bij gekregen....
Dit wilde ik net posten :)
Ik heb ook een RU besteld, ben benieuwd. Zou toch wel mogen voor die prijs :7

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 13:17 schreef rik het volgende:

[..]

Dit wilde ik net posten :)
Ik heb ook een RU besteld, ben benieuwd. Zou toch wel mogen voor die prijs :7
Het gekke is dat het ook nergens bij de specs staat of tie er nu wel of niet bijzit.
Tis wel een leuke gadget >:)

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-03 19:55

Apie!

Newer, better & confusinger

Tis wel een leuke gadget
voor zover ik weet zij er nog geen hacks voor en is 't een redelijk koele beveiliging voor je puter :) volgende maand ga ik ook zo'n bordje bestellen en informeer ik vantevoren ff of die smartkey erbij zit, zo niet: dan bestellen we 'm ergens anders waar ie wel bi zit :)

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-08 13:18
Op donderdag 06 december 2001 13:01 schreef Drone60 het volgende:
Ze worden min of meer onwillekeurig wel of niet bijgeleverd heb ik gemerkt..

Verwijderd

MSI levert ze standaard bij de 266pro2 ru maar alleen geven de winkel ze er nie altijd bij zodat je geen zeikende klanten krijgt, de key werkt trouwens alleen op 266pro2 pro2 ru en 845pro2 naar behoren..
Pagina: 1