T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.
wanneer flash voor het web wordt gebruikt, is dit volgens mij uit veiligheidsoverwegingen niet mogelijk
fscommand ("exec");
werkt alleen als je de flashplayer gebruikt
werkt alleen als je de flashplayer gebruikt
zoals ik al zei fscommand exec lukt niet. Ik heb het dus over de flashplayer, niet voor in een webpage.
fscommand is ervoor om andere Hostprogramma's waarin je de flash activeX module hebt gecompileerd berichten door te geven.
m.a.w. nu weet ik nog niets
fscommand is ervoor om andere Hostprogramma's waarin je de flash activeX module hebt gecompileerd berichten door te geven.
m.a.w. nu weet ik nog niets
Volgens mij moet het wel lukken netzoals het al die andere mensen is gelukt op hun Active Desktop iets uit te voeren.
Moet je dus even zoeken in de GoT search of Google.
Ik bedoel te zeggen, als iets vanuit HTML aan te roepen is, is het ook vanuit Flash aan te roepen.

Heb het hier wel over web-based. Standalone weet ik niet.
Ik bedoel te zeggen, als iets vanuit HTML aan te roepen is, is het ook vanuit Flash aan te roepen.

maar het moet juist standaloneOp vrijdag 09 november 2001 11:11 schreef willem169 het volgende:
Volgens mij moet het wel lukken netzoals het al die andere mensen is gelukt op hun Active Desktop iets uit te voeren.
[afbeelding]
Pagina: 1