Ik dacht weer eens een leuk idee te hebben hoor; een lekker stille, maar toch krachtige 12cm fan op m'n cooler.
Zie topics:
[topic=305124/1/25]
en
[topic=304546/1/25]
Geweldig zo'n temperatuurgestuurde fan!
Draait normaal dus lekker rustig en als de binnenkant van de kast warm wordt in de zomer gaat ie sneller draaien.
Natuurlijk weer 1 klein dingetje over het hoofd gezien
Vanwege het geweldige weer op dit moment is het op m'n kamer een graadje of 15 (brrrr).
Ik dus de PC aanzetten, Windows XP boot alles nog goed......maar toen vond ik het toch wel verdacht rustig
Plof, PC uit ik eerst
en toen
en toen 
Was het dus zo koud dat de fan zichzelf maar uitzette!!!!
Langzaam begon er een brandluchtje mijn neusgaten te bereiken
Ik heb maar snel m'n 6cm coolertje tereggeschroeft en hij doet het nog, alleen wil ie niet hoger dan de oorspronkelijke 800Mhz, ik denk dat de potloodstreepjes door de hitte eraan zijn gegaan. Maarja, hij doet het nog
Moraal van dit verhaal: Als je iets doet, doe het goed en gebruik een fan waarvan je weet wat ie precies doet en niet eentje die je uit een willekeurige kast schroeft.
Zie topics:
[topic=305124/1/25]
en
[topic=304546/1/25]
Geweldig zo'n temperatuurgestuurde fan!
Draait normaal dus lekker rustig en als de binnenkant van de kast warm wordt in de zomer gaat ie sneller draaien.
Natuurlijk weer 1 klein dingetje over het hoofd gezien
Vanwege het geweldige weer op dit moment is het op m'n kamer een graadje of 15 (brrrr).
Ik dus de PC aanzetten, Windows XP boot alles nog goed......maar toen vond ik het toch wel verdacht rustig
Plof, PC uit ik eerst
Was het dus zo koud dat de fan zichzelf maar uitzette!!!!
Langzaam begon er een brandluchtje mijn neusgaten te bereiken
Ik heb maar snel m'n 6cm coolertje tereggeschroeft en hij doet het nog, alleen wil ie niet hoger dan de oorspronkelijke 800Mhz, ik denk dat de potloodstreepjes door de hitte eraan zijn gegaan. Maarja, hij doet het nog
Moraal van dit verhaal: Als je iets doet, doe het goed en gebruik een fan waarvan je weet wat ie precies doet en niet eentje die je uit een willekeurige kast schroeft.
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast!