Er is een verschil tussen een bedrijf dat blijkbaar opzettelijk software lekt, en een bedrijf dat dat niet doet.
Bij detonator drivers is het overduidelijk dat nvidia dat wi.l Bij deze fabrikant weet ik het niet..
Ik neem aan dat je doelt op het verbieden van MSN 4.5, destijds. Toen was het overduidelijk dat het niet de bedoeling was. Verder kunnen op GoT andere regels gelden, dan die in de meuktrackert

. Want GoT is een discussieforum en de meuktracker is er voor software.
Alhoewel misschien wel eerst uitgezocht had moeten worden hoe semi-officieel deze gelekte versie is. ALs wij hier een msn 4.5 leak gaan weren (die gewoon niet opzettelijk door MS gelekt is) en in de meuktracker komt-ie wel doodleuk te staan, dan heb je inderdaad een wazige situtie.
We bekijken het gewoon per geval, maar op het forum is het gewoon eigenlijk helemaal niet nodig om uberhaupt software uit te wisselen. Dus ook aankondigingen van gelekte versies zijn niet echt gewenst. Dus post ze maar liever helemaal niet op het fourm. De meuktracker is daar een betere plaats voor, dan kan de T.net crew (neem ik aan) wel heel goed beslissen of het kan of niet.
We gaan trouwens ook niet zomaar met waarschuwingen smijten: [topic=314234/1/100] .
Een reden om de regels op het forum anders te hebben dan niet op het forum is, omdat naar gelekte versies vragen of ze aanbieden echt neigt naar warez vragen en aanbieden. Dat het in de meuktracker wél kan, heeft meer te maken met het feit dat meukposters nooit warez zullen posten "omdat die gelekte versie ook mocht"

.