Toon posts:

[Tnet] In meuktracker wel leaked software :?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na dat hele brakke topic...

Ik vind het een beetje raar, de ene keer mag het wel, en de andere keer mag het niet, ik heb het ff over:

http://www.tweakers.net/meuktracker/1188

Is 19 dubbel een record :? want dan wil ik wel in de FAQ komen :P

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Er is een verschil tussen een bedrijf dat blijkbaar opzettelijk software lekt, en een bedrijf dat dat niet doet.

Bij detonator drivers is het overduidelijk dat nvidia dat wi.l Bij deze fabrikant weet ik het niet.. :{

Ik neem aan dat je doelt op het verbieden van MSN 4.5, destijds. Toen was het overduidelijk dat het niet de bedoeling was. Verder kunnen op GoT andere regels gelden, dan die in de meuktrackert :o. Want GoT is een discussieforum en de meuktracker is er voor software.

Alhoewel misschien wel eerst uitgezocht had moeten worden hoe semi-officieel deze gelekte versie is. ALs wij hier een msn 4.5 leak gaan weren (die gewoon niet opzettelijk door MS gelekt is) en in de meuktracker komt-ie wel doodleuk te staan, dan heb je inderdaad een wazige situtie.

We bekijken het gewoon per geval, maar op het forum is het gewoon eigenlijk helemaal niet nodig om uberhaupt software uit te wisselen. Dus ook aankondigingen van gelekte versies zijn niet echt gewenst. Dus post ze maar liever helemaal niet op het fourm. De meuktracker is daar een betere plaats voor, dan kan de T.net crew (neem ik aan) wel heel goed beslissen of het kan of niet.

We gaan trouwens ook niet zomaar met waarschuwingen smijten: [topic=314234/1/100] .

Een reden om de regels op het forum anders te hebben dan niet op het forum is, omdat naar gelekte versies vragen of ze aanbieden echt neigt naar warez vragen en aanbieden. Dat het in de meuktracker wél kan, heeft meer te maken met het feit dat meukposters nooit warez zullen posten "omdat die gelekte versie ook mocht" :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Owkeej :)

/me houd van duidelijke uitleg :9

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het is trouwens wel iets dat de t.net crew in de gaten mag houden. Of we moeten even met een duidelijke policy komen :P

Ben eigenlijk ook wel benieuwd wat er wel en niet in de meuktracker komt en mag en wat de criteria zijn :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
/me gaat WindowsXP ff posten >:)

maar lijkt me wel makkelijk iig dat dat onderling wordt afgesproken, heb je tenminste overal de zelfde regels over...

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:07

Richard

Kuru Kuru Kururin

We bekijken als meuktrackers het echt gewoon per keer of het wel/niet kan. Van zowel nVidia als Ahead zijn er geen problemen. Microsoft is niet blij met het plaatsen van DirectX leakes, dus die doen we ook niet. Nero 5.5.5.4 Leaked is in zeer goed overleg met "hogeren" geplaatst, dus 5.5.5.6 leaked lijkt me geen probleem dan. Ik word onderhand wel een beetje moe van wijsneuzen die altyd mopperen. Wanneer krijgen we "stoute adjes" :?

20*350ZO45°

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:32

GaMeOvEr

Is een hork.

Op vrijdag 09 november 2001 12:45 schreef RDK_NL het volgende:
We bekijken als meuktrackers het echt gewoon per keer of het wel/niet kan. Van zowel nVidia als Ahead zijn er geen problemen. Microsoft is niet blij met het plaatsen van DirectX leakes, dus die doen we ook niet. Nero 5.5.5.4 Leaked is in zeer goed overleg met "hogeren" geplaatst, dus 5.5.5.6 leaked lijkt me geen probleem dan. Ik word onderhand wel een beetje moe van wijsneuzen die altyd mopperen. Wanneer krijgen we "stoute adjes" :?
Nounou, het is niet echt mopperen hoor, meer zich dingen afvragen. Ik vind dit wel een terechte opmerking hoor. :)

Je moet je er niet zo druk over maken, het is geen persoonlijke aanval ofzo, meer het algemeen afvragen van hoe of wat. :)

Aannames zijn fataal.

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:07

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op vrijdag 09 november 2001 12:54 schreef GaMeOvEr het volgende:
Je moet je er niet zo druk over maken, het is geen persoonlijke aanval ofzo, meer het algemeen afvragen van hoe of wat. :)
Om eerlijk te zijn kan ik niet goed tegen comentaar, omdat ik nu diegene bent die deze geplaatst heb, voel ik me er niet zo lekker mee.

20*350ZO45°

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 09 november 2001 12:57 schreef RDK_NL het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn kan ik niet goed tegen comentaar, omdat ik nu diegene bent die deze geplaatst heb, voel ik me er niet zo lekker mee.
Zo bedoel ik het helemaal niet hoor...
Maar ik wil gewoon graag weten hoe en wat... Ik val je egt niet aan ofzo... No flame && no troll... :)

Verwijderd

JvS, RDK_NL:
Hoe kom je erbij dat nVidia het wel ok vindt, en Microsoft niet?

Dat nVidia drivers veel gelekt worden zegt niets over het feit dat nVidia het wel of niet op prijs stelt.

Als nVidia graag wil dat veel users Beta-drivers gebruiken zouden ze deze wel public maken.

Leaked is en blijft leaked. Iets wat de fabrikant niet wil, punt.

Verwijderd

Op vrijdag 09 november 2001 13:42 schreef RenevdVeen het volgende:
JvS, RDK_NL:
Hoe kom je erbij dat nVidia het wel ok vindt, en Microsoft niet?

Dat nVidia drivers veel gelekt worden zegt niets over het feit dat nVidia het wel of niet op prijs stelt.

Als nVidia graag wil dat veel users Beta-drivers gebruiken zouden ze deze wel public maken.

Leaked is en blijft leaked. Iets wat de fabrikant niet wil, punt.
Actief beleid om het tegen te gaan zullen we het noemen.

MS doet iets aan leaked versies, er worden mails gestuurd naar sites die ze hebben, ze proberen het echt te voorkomen.

NVidia doet er niks aan (het maakt ze blijkbaar weinig uit), het is algemeen bekend dat ze leaken. Blijkbaar denken ze dat de tweakers eerder een NVidia kopen als er steeds de allernieuwste beta drivers zijn, en ze kunnen daar nog wel eens gelijk in hebben ook.

Verwijderd

Op vrijdag 09 november 2001 14:07 schreef dev het volgende:

[..]

Actief beleid om het tegen te gaan zullen we het noemen.

MS doet iets aan leaked versies, er worden mails gestuurd naar sites die ze hebben, ze proberen het echt te voorkomen.

NVidia doet er niks aan (het maakt ze blijkbaar weinig uit), het is algemeen bekend dat ze leaken. Blijkbaar denken ze dat de tweakers eerder een NVidia kopen als er steeds de allernieuwste beta drivers zijn, en ze kunnen daar nog wel eens gelijk in hebben ook.
Maar ze sturen ook geen mail om het aan te moedigen of wel? En dat "algemeen bekend", als overal leaked drivers opduiken wordt dat snel aangenomen. Stel dat nVidia gerechtelijke stappen onderneemt. Kun jij je dan indekken met "Het is algemeen bekend dat..."? Ik denk het niet.

Zolang nVidia het niet goed keurt (zwart op wit) is het gewoon niet toegestaan, punt. Dat iemand anders het wel doet, tja daar kom je niet ver mee.

/edit

T.Net wordt niet meer vanuit een hobbykamertje onderhouden. Het gaat richting een BV en ze wil meer diensten gaan aanbieden. Aan deze ongein moet je dan gewoon je vingers niet branden.

Verwijderd

Op vrijdag 09 november 2001 14:14 schreef RenevdVeen het volgende:

[..]

Maar ze sturen ook geen mail om het aan te moedigen of wel? En dat "algemeen bekend", als overal leaked drivers opduiken wordt dat snel aangenomen. Stel dat nVidia gerechtelijke stappen onderneemt. Kun jij je dan indekken met "Het is algemeen bekend dat..."? Ik denk het niet.

Zolang nVidia het niet goed keurt (zwart op wit) is het gewoon niet toegestaan, punt. Dat iemand anders het wel doet, tja daar kom je niet ver mee.
Het is niet officieel toegestaan nee, maar t is hier een tweakers site. Als alles wat niet 100,0% mag (1 DLL van Windows die iemand mist b.v. mag officieel ook niet) niet wordt toegelaten dan is er weinig leuks meer hier.

Het gaat erom dat er geen problemen komen als T.Net NVidia drivers post. Bij MS spul is dat wel zo.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 09 november 2001 14:21 schreef dev het volgende:

[..]

Het is niet officieel toegestaan nee
Dus is het warez :? :P
maar t is hier een tweakers site. Als alles wat niet 100,0% mag (1 DLL van Windows die iemand mist b.v. mag officieel ook niet) niet wordt toegelaten dan is er weinig leuks meer hier.
Mag hier op GoT ook niet
Het gaat erom dat er geen problemen komen als T.Net NVidia drivers post. Bij MS spul is dat wel zo.
Het is allebei warez...
Als ik 1000 piek van jou jat, dan ga je naar de politie
Als ik 50 piek van je jat, dan is het te veel moeite om ervoor naar de politie te gaan, maar daarom vind je het toch nog steeds wel K*T

Verwijderd

Op vrijdag 09 november 2001 14:21 schreef dev het volgende:

[..]

Het is niet officieel toegestaan nee, maar t is hier een tweakers site. Als alles wat niet 100,0% mag (1 DLL van Windows die iemand mist b.v. mag officieel ook niet) niet wordt toegelaten dan is er weinig leuks meer hier.
Klopt, dat mag ook niet.
Nog niet nee, misschien onderneemt nVidia binnenkort ook wel actie. Dat ze dat nog niet actief doen geeft je niet het recht dat spul te plaatsen.

Verwijderd

DLL's van Windows e.d. mag wel hier op GoT.
Als ik 1000 piek van jou jat, dan ga je naar de politie
Als ik 50 piek van je jat, dan is het te veel moeite om ervoor naar de politie te gaan, maar daarom vind je het toch nog steeds wel K*T
Je jat hier toch niks, het is software die later als de final uit is ook gratis zou krijgen. En het bedrijf heeft alleen een klant die tevreden is. Ik zie het probleem niet echt :?
Pagina: 1