Wordt GoT nog 'Opera proof'?

Pagina: 1
Acties:

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-11 12:59

zomertje

Barisax knorretje

Topicstarter
Aangezien ik ervan uitga dat de crew geen tegenstander is van het draaien van een ander OS als windows vraag ik me af of ze ook willen proberen GoT daar geschikter voor te maken.

Zelf draai ik graag linux en gebruik als browser het liefst Opera. Omdat die snel en stabiel is en er ook nog best goed uitziet.

Nu gaan dingen soms niet helemaal lekker met GoT: na het posten in een topic kom ik niet meer terug in dat topic. Dit gaat dus niet meer automagisch. Na het openen van een 'eigen' topic kan ik daar niet eens meer in. Ik moet dan dat topic gaan lezen met een andere browser......

Momenteel heb ik linksbovenaan een half logo, zn oogjes zijn weg.......

De banners doen soms ook erg moeilijk, dan kan ik de pagina's niet lekker laden, hij blijft hangen op 99%

Ik hoop dat jullie er eens naar willen kijken. Verder ben ik benieuwd of er medetweakers zijn met dezelfde problemem.

Edit: ook verschijnen er bij het openen van het topic gratis extra 'enters' tussen mn regels :)

danku :)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Verwijderd

Enter knop gevonden :?

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

Topicstarter
Op vrijdag 09 november 2001 10:17 schreef HPE het volgende:

zie de edit...... ook iets raars dus, tussen elke regel stond niet meer dan 1 enter of 1 enter en een witregel. Heb de boel aangepast vanuit Mozilla..... (die ook niet superlekker loopt in linux.........)

Verwijderd

Op vrijdag 09 november 2001 10:17 schreef HPE het volgende:
En ik maar wachten op de screenshots zijn ze er niet! :D

Het is echter wel jammer dat GoT niet opera proof is. Dit lijkt me ook niet zo moeilijk te maken, want zoveel speciale functies heeft GoT kwa layout niet...

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12 18:25

Crazy D

I think we should take a look.

Op vrijdag 09 november 2001 10:24 schreef Brabus het volgende:
Het is echter wel jammer dat GoT niet opera proof is. Dit lijkt me ook niet zo moeilijk te maken, want zoveel speciale functies heeft GoT kwa layout niet...
Gezien de verstandhouding tussen Topix en Got (naja wat ik erover gelezen heb dan) is een aanpassing vrij lastig...

Exact expert nodig?

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

Topicstarter
Op vrijdag 09 november 2001 10:24 schreef Brabus het volgende:

[..]

En ik maar wachten op de screenshots zijn ze er niet! :D

Screenshot krijg ik ff niet online momenteel.....

Verwijderd

Op vrijdag 09 november 2001 10:45 schreef zomer het volgende:

[..]

Screenshot krijg ik ff niet online momenteel.....
try http://picserv.mediamonks.nl/

Verwijderd

Op vrijdag 09 november 2001 10:39 schreef CrazyD_at_work het volgende:

[..]

Gezien de verstandhouding tussen Topix en Got (naja wat ik erover gelezen heb dan) is een aanpassing vrij lastig...
Topix maakt toch gebruik van templates? :?

• Nappa
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:50

Nappa

The Barbaric Saiya-jin!

Ik gebruik zelf Opera 5.12, maar ik heb geen enkele problemen met GoT. Ik moet wel zeggen dat ik de ICQ bloemetjes uit heb staan omdat die altijd zo lang moesten laden, maar als ik me niet vergis lag dat aan mirabilis. Voor de rest geen van de problemen die zomer beschrijft.

Alles wat ik zeg kan en zal tegen u gebruikt worden
Scream! Suffer! Panic! | Dark-future Dawnbringer | Unofficial Mordor community

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 00:32

GaMeOvEr

Is een hork.

Probeer het eens met HTTP compressie uit, hielp bij mij ook altijd erg goed. (in je prefs aanpassen...)

Aannames zijn fataal.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op vrijdag 09 november 2001 14:28 schreef GaMeOvEr het volgende:
Probeer het eens met HTTP compressie uit, hielp bij mij ook altijd erg goed. (in je prefs aanpassen...)
Ja, maar dat verhelpt nog niet de problemen als die vage enter's waar ik ook veel last van heb, en ook de niet-automatisch redirecten na het posten van een flopic.

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 00:32

GaMeOvEr

Is een hork.

Op vrijdag 09 november 2001 14:56 schreef Aikeleer het volgende:

Ja, maar dat verhelpt nog niet de problemen als die vage enter's waar ik ook veel last van heb, en ook de niet-automatisch redirecten na het posten van een flopic.
Hmz, ik had daarna nergens last meer van, maar dat was dan ook Opera op Win32, misschien dat daar nog veel verschil tussen zit ?

Aannames zijn fataal.

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

Topicstarter
Op vrijdag 09 november 2001 15:28 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Hmz, ik had daarna nergens last meer van, maar dat was dan ook Opera op Win32, misschien dat daar nog veel verschil tussen zit ?
dat verschilt nogal wat, ook Mozilla onder linux reageert anders dan in windows. Opera onder windows doet niks dan crashen bij mij.

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Op vrijdag 09 november 2001 14:10 schreef Brabus het volgende:

[..]

Topix maakt toch gebruik van templates? :?
Jaha, alleen de templates zijn ook versleuteld :D (serieus dus....)

Verwijderd

Op vrijdag 09 november 2001 16:21 schreef MikeN het volgende:

[..]

Jaha, alleen de templates zijn ook versleuteld :D (serieus dus....)
Weten ze bij Android eigelijk waarvoor templates bedoeld zijn?? |:(

Verwijderd

Opera met debian werkt hier gewoon perfect!!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 09 november 2001 17:06 schreef mot het volgende:
De distro zou niks uit moeten maken :?

Als ik in Linux werk dan gebruik ik Mozilla 0.95 omdat Opera 5.0 idd dat maffe probleem met die lege regels geeft. Zodra ik een post heb ge-edit dan worden er allemaal lege regels tussendoor gezet.

Mozilla is een goeie vervanger, maar voor anti-aliased fonts zou ik toch liever Opera gebruiken :{

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op vrijdag 09 november 2001 17:39 schreef Exirion het volgende:

[..]

De distro zou niks uit moeten maken :?

Als ik in Linux werk dan gebruik ik Mozilla 0.95 omdat Opera 5.0 idd dat maffe probleem met die lege regels geeft. Zodra ik een post heb ge-edit dan worden er allemaal lege regels tussendoor gezet.

Mozilla is een goeie vervanger, maar voor anti-aliased fonts zou ik toch liever Opera gebruiken :{
Precies, ik heb ook last van dat edit-gedoe, en hetzelfde gebeurd bij mij wel eens bij het quoten.

Verwijderd

Dit is een bug in Opera onder Linux en dus niet in Topix.

Zodra je een post quote of edit, dan worden alle newlines ineens verdubbeld.

Is uiterst iritant, aangezien je elke keer die newlines handmatig kunt gaan zitten verwijderen.

Je zal toch echt bij Opera zelf moeten zijn voor de oplossing hiervoor. Konqueror, Mozilla en Galeon zijn allemaal browsers die goed te gebruiken zijn i.c.m. GoT.
Op vrijdag 09 november 2001 17:06 schreef mot het volgende:
Lijkt me toch wel heel erg sterk.

Quote jij dit bericht maar eens, zonder newlines weg te halen.

• Niek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11 07:18

Niek

f.k.a. The_Surfer

Ik gebruik Opera 5.05 TP1 in Debian Linux, omdat Opera gewoon de snelste en IMHO beste browser is.

Die dubbele lines (= opera-bug) heb je alleen als je een reply typt, en eerst op bekijk bericht klikt, om vervolgens terug te gaan omdat er nog een typo ofzo in de tekst zit. Als je gelijk op verzenden klikt, heb je nergens problemen mee :)

Van het niet terug-forwarden naar het topic heb ik ook last. Lijkt me een kwestie van een javascriptje aanpassen ofzo? :?
Ik heb nooit halve plaatjes ofzo gehad, banners had ik vroeger ook last van, maar sinds de oude http-compressie weer terug is niet meer.

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille

Pagina: 1