Toon posts:

Radeon8500 na Matrox G400??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een beetje advies nodig?

Ik draai nu alweer een zeer lange tijd Matrox G400(niet de MAX wel dualhead). Gewoon vanwege het feit dat ik niet zo veel spellen speel(werk veel met afbeeldingen) en dat wat ik speel draait nog steeds perfect(AMD1.2GHz, 786MBint mem).

Nu lees ik steeds meer lovende artikelen over de R8500 en slechte 2D artikelen over de Nvidia Geforce3.
Is die R8500 dus ook een goede 2D kaart in verhouding met Matrox?

thx :)

NoMo.

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-08 19:56
Jep perfecte vervanging!

Verwijderd

Ik ga dus binnenkort de 7500 of anders de 8500 aanschaffen :) Lijkt mij een prima vervanging voor mijn G400 MAX :)

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 15:18
Laat ik het zo zeggen. Ik heb hetzelfde verhaal als jou. En na lang zoeken en reviews/meningen lezen, heb ik besloten voor de 8500 te gaan. Ik wil er in ieder geval niet op achteruitgaan op mijn huidige 2D kwaliteit.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Verwijderd

http://www.tweakers.net/nieuws/19127
Deze GeForce3 Ti500-kaart valt op de eerste plaats op vanwege zijn uitstekende 2D-kwaliteit, die volgens de reviewer zelfs beter is dan die van een Matrox G450/G550.
Tjsa :)

Verwijderd

Is de 8500 gelijk aan of beter dan de huidige Radeon?

(ik heb een 64 mb DDR vivo)

Verwijderd

Het is een compleet nieuwe chip.

De 7500 is de vorige Radeon maar dan bredere memory bus dacht ik, en sneller geklokt, maybe wat kleine DX8.1 features.

Verwijderd

Topicstarter
Voor als nog zijn er veel voor en veel tegens.
Het maakt het er niet makkelijker op nog ff wat meer reacties afwachten maar.

NoMo.

Verwijderd

Op vrijdag 09 november 2001 16:15 schreef Klaas_Baas het volgende:
Het is een compleet nieuwe chip.

De 7500 is de vorige Radeon maar dan bredere memory bus dacht ik, en sneller geklokt, maybe wat kleine DX8.1 features.
Ik ben het er vergeten bij te zetten, maar ik bedoelde de 2D beeldkwaliteit.
Pagina: 1