Juist
t'is een tijdje geleden, maar als ik me goed kan herinneren staat er wanneer je de proxy opent (of weer maximalisseert) altijd wel hoeveel er in en out is... in de vorm van 'aantal wu/max-buff-out' enz
Heb de proxy als service draaien, dus kan het zo niet zien.
Juist
Verwijderd
Misschien dat DIT iets kan betekenen? Ik gebruik het zelf ook bij m'n personal proxy.....
Nee, maakt geen console.log aan, alleen pproxyrc520011109.log log files.
En dat programma geeft een of andere foutmelding.
EDIT, zegt dat hij geen *con*.log kan vinden.
En dat programma geeft een of andere foutmelding.
EDIT, zegt dat hij geen *con*.log kan vinden.
Juist
Dus moet je toch eventjes console logfiles aanmaken..:D
in je proxyper.ini gooien.. Kan zijn dat je de naam moet aanpassen, zo staat hij hier bij mij.[console]
logfileconsole=dnetproxy.log
logfileconsolerotation=daily
consoleverbosity=all
timestampflags=193
Resistance is futile (If < 1 Ohm)
Verwijderd
[console]
logfileconsole=logs/console
consoleverbosity="general stats keyblock server client buffers timestamp attention errlow errsevere"
timestampflags=1
Zo ziet mijn [console] sectie van proxyper.ini er uit. Experimenteer er maar wat mee.....en een tip: zorg ervoor dat de lijst met logfiles niet te groot wordt, want PPSV2000 wil nog wel 's over z'n nek gaan als ie bij het opstarten een enorme historie moet inlezen.
logfileconsole=logs/console
consoleverbosity="general stats keyblock server client buffers timestamp attention errlow errsevere"
timestampflags=1
Zo ziet mijn [console] sectie van proxyper.ini er uit. Experimenteer er maar wat mee.....en een tip: zorg ervoor dat de lijst met logfiles niet te groot wordt, want PPSV2000 wil nog wel 's over z'n nek gaan als ie bij het opstarten een enorme historie moet inlezen.
Tnx, zal het is een keertje proberen.
Greetz,
GraveHard.
Greetz,
GraveHard.
Heb het erin staan, maar maakt geen log aan met con erin ofzo.
Juist
Pagina: 1