Geheugenlek bij windows ME!!!!!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

• fransf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-03 19:41
IK heb een probleem iedere keer na ongeveer anderhalf uur op de pc gezetten te hebben word mijn pc heel traag ik moet hem dan weer resetten dan is die weer snel aan voldoende geheugen ligt het niet en de computer is ook hoog.
kan me herrineren dat ik het daarvoor niet had alleen de laatste tijd.
ik heb ook al het programma Rambooster geinstalleerd alleen dat werkt niet bij me want hij blijft traag na ongeveer anderhalf uur.
wat kan het probleem zijn of is er een ander probleem??

Verwijderd

Win ME is het probleem. ME kan niet goed omgaan met meer dan 300 MB. Een oplossing hiervoor is W2K of XP instaleren.
:Z

• NiPeng
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

ME heeft/had een bug aangaande een geheugen lek, dit was niet zo lang geleden in het nieuws. Op een of andere manier komt deze niet altijd naar voren.

Ik weet niet of MS hiervooreen patch heeft uitgebracht maar je zou eens kunnen kijken.

Some people like cupcakes better, I for one care less for them.

• fransf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-03 19:41
kan iemand me misschien vertellen waar je die patch al die er is kan vinden op de windows site???

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:22

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Kijk hier maar eens even naar. Misschien dat dit het is.

http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q278/3/68.ASP?LN=EN-US&SD=gn&FR=0&qry=Memory&rnk=16&src=DHCS_MSPSS_gn_SRCH&SPR=WINME

maarja, zelf zoeken is ook een kunst op www.microsoft.com |:(

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #8

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:21

Exirion

Gadgetfetisjist

Old story... Search :)
Bovendien hoort dit in WOS en niet in PMG.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.