Toon posts:

Philips Breedbeeld 70 cm 28PW6005

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan deze (nieuw) voor een leuk prijsje aankomen, hebben er al mensen ervaringen met dit model? Wat denken jullie ervan?

Afbeeldingslocatie: http://www2.consumer.philips.com/global/b2c/ce/catalog/assets/products/28pw6005_xx_ls.jpg

Product Features & Benefits

Tube type (Black Line FX)

Incredible surround sound
Expands the sound field to envelop the listener into the
music

Nicam stereo
Enjoy stereo transmissions with the sound of 6
multiple speakers.

Sound Power (Watt RMS) (10)

No. of TV loudspeakers (2)

SmartText

Euro A/V connector (2)
The standard connector for joining peripherals (vcr/dvd,
etc) to the TV.

Colour (Green Silver)

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-08 21:14

GeJe

Je...

DIE HEB IK!!!!!!!!!

Ik vind hem echt supermooi. Hij mist alleen een dedicated s-vhs aansluiting. Maar met een svhs->scart oplossing is dat probleem ook verholpen.
Geluid is mooi. Beeld is zeer strak.
Minpuntjes: Als je een zoom funcite selecteerd (smart zoom ofzo) en je wil toch de ondertiteling zien gaat hij het beeld samendrukken ipv in zijn geheel omhoogschuiven (sony doet dit wel goed).
Als je 4:3 kiest dan is de onderkant een beetje ene trapezium (zie topic daarover). Maar iedereen zei dat dat een garantiekwestie was... dus dat doe ik nog een keer (heb toch 5 jaar).

Vandaag is het feest en morgen ook.

• GeJe

GeJe

Je...

voor een prijsje<1200 zou ik het zeker doen

Verwijderd

Topicstarter
De prijs ligt zeker onder de 1200 ;)

Ik ga er gewoon voor, ik wil em wel eerst in actie zien voor ik betaal natuurlijk

• GeJe

GeJe

Je...

Ik weet 100% zeker dat je dan geen miskoop doet...

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-05 21:33

Elroy

Zelda!!!

Ik heb zelf een iets nieuwere 28pw6*** en ik ben er zeer tevereden over :+.

edit:
Oops ik had de 28pw8506

Specs Computer

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:53
Philips he... *D
da's altijd goed...

Leeg - Sinds 20180907

Verwijderd

Ik heb laatst zo'n philips matchline (82cm)gezien. Wat me opviel is dat dat digital motion niet erg goed was bij hem. Misschien was het signaal niet zo sterk of zo? Het beeld was zeg maar een beetje geblurd, net zoals bij een klein filmpje die je op je computer op volledig beeld zet. Maar dan in minder sterke vorm natuurlijk. Ik heb het bij mediamarkt nog eens bekeken en daar was het hetzelfde. Een net zo'n grote Sony had dit niet! Ik vond dit wel vreemd aangezien Philips een grote naam heeft in de televisiewereld. Ben nog steeds jaloers op papa's grote Philips tv van 10 jaar oud!

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Op zaterdag 10 november 2001 00:56 schreef larsieboy het volgende:
Ik heb laatst zo'n philips matchline (82cm)gezien. Wat me opviel is dat dat digital motion niet erg goed was bij hem. Misschien was het signaal niet zo sterk of zo? Het beeld was zeg maar een beetje geblurd, net zoals bij een klein filmpje die je op je computer op volledig beeld zet. Maar dan in minder sterke vorm natuurlijk. Ik heb het bij mediamarkt nog eens bekeken en daar was het hetzelfde. Een net zo'n grote Sony had dit niet! Ik vond dit wel vreemd aangezien Philips een grote naam heeft in de televisiewereld. Ben nog steeds jaloers op papa's grote Philips tv van 10 jaar oud!
Ik heb zelf de eerste 82 CM matchline gehad ongeveer 10 jaar lang en heb net een nieuwe Breedbeeld gekocht het vierkantere model van wat hier bovenstaat Met virtual dolby :) en het is een pracht TV kosten wel een paar stuivers maar dan heb je ook wat :Y)

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb hier beneden een net nieuwe 82cm breedbeeld van philips staan en dat is echt :9~ :9~ en nog es :9~

Verwijderd

Topicstarter
Als het goed is krijg ik de TV woensdag of donderdag, ik laat nog wel ff weten hoe ie me bevallen is >:)
Pagina: 1