het is een gewone gforce 2 want asus heeft namelijk laatst de gforce t2 en de t5
een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling
Correctie. De Asus 8200 is een GF3, en geen GF2
Voor de duidelijkheid: Er zijn momenteel 3 soorten GF3 kaarten. Nvidia heeft onlangs de titanium reeks uitgebracht.
GF3-ti(tanium) 500 Dit is de nieuwste snellere GF3. (sneller geheugen, GPU loopt ook sneller)
GF3 De gewone "ouderwetse" GF3 (iets langzamer dan de GF3ti500)
GF3-ti 200 (bv de Asus 8200ti(tanium) (Iets langzamer dan de "ouderwetse" GF3. Het geheugen loopt iets langzamer.
Dan is er ook nog de GF2ti. Dit is een nieuwe GF2 kaart met een iets sneller geklokte GPU. Van asus is dit de 7700ti
Al deze kaarten zijn er in de gewone, en de deluxe versie. Er staan reviews op de betere hardware sites, en in dit forum staan er ook al een hoop draadjes over.
Voor de duidelijkheid: Er zijn momenteel 3 soorten GF3 kaarten. Nvidia heeft onlangs de titanium reeks uitgebracht.
GF3-ti(tanium) 500 Dit is de nieuwste snellere GF3. (sneller geheugen, GPU loopt ook sneller)
GF3 De gewone "ouderwetse" GF3 (iets langzamer dan de GF3ti500)
GF3-ti 200 (bv de Asus 8200ti(tanium) (Iets langzamer dan de "ouderwetse" GF3. Het geheugen loopt iets langzamer.
Dan is er ook nog de GF2ti. Dit is een nieuwe GF2 kaart met een iets sneller geklokte GPU. Van asus is dit de 7700ti
Al deze kaarten zijn er in de gewone, en de deluxe versie. Er staan reviews op de betere hardware sites, en in dit forum staan er ook al een hoop draadjes over.
750 piek voor zo'n kaart is niet zo heel veel. Asus is ook geen slecht merk. Ik ken wel iemand die zo'n Asus V8200 heeft. Echt snel zijn die dingen... Daar kan ik met m'n G-Force 2 pro niet tegen op
Seninha: Ik denk trouwens dat het de Geforce 3 Ti 200 is....
De "gewone" GF3 en de Ti 500 zeker, zijn toch wat duurder...
Ik lees nu de topictitel pas goed (tis nog vroeg). De T2 van Asus is de Ti200...
De "gewone" GF3 en de Ti 500 zeker, zijn toch wat duurder...
Ik lees nu de topictitel pas goed (tis nog vroeg). De T2 van Asus is de Ti200...
Thanks voor de info. Moet wel eerst ff sparen maar uiteindelijk zal ie komen.
Pagina: 1