HP ScanJet 3300C loopt helemaal vast

Pagina: 1
Acties:

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06-2025

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Topicstarter
Ik heb een GROOT probleem. Ik heb een ScanJet 3300C van HP geïnstalleerd. Hij liep helemaal perfect, maar als ik nu het scanprogramma opstart dmv de knop op de scanner of via de startknop start het logo op en vervolgens reageert het hele systeem niet meer. Als ik via Image een scan wil maken krijg ik een melding dat ik een IMAP ofzo mis of dat die niet duidelijk is. Waar kan dit aan liggen? En nog beter? Hoe los ik het op? De search heeft niet echt iets concreets opgeleverd helaas en ook Google kwam met andere dingen waarnaar ik op zoek ben.

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Verwijderd

Probeer het volgende eens: Haal de powercable van je scanner los en wacht minstens 30 seconden, dan initialiseert de scanner zich opnieuw nl. Meegeleverde software vervolgens opnieuw installeren. Als dit niet lukt kan je HP emailen of bellen, hebben best een goede klantenservice.
Good luck

• Gerwin

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Topicstarter
Ik heb alles opnieuw geinstalleerd en vastlopen doet het systeem al niet meer dus het gaat vooruit. Alleen na het openingsscherm regeerd hij nu niet meer. Ik mis overigens het bestandje: Hpsjusd.dll. Heeft iemand deze voor me? Op de website is deze niet te vinden.

• Gerwin

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Topicstarter
*schop* >:)

Niemand?

• Gerwin

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Topicstarter
Nog één keer dan: *schop*.

:'(

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Op vrijdag 09 november 2001 07:46 schreef Count_Grishnackh het volgende:
Als dit niet lukt kan je HP emailen of bellen, hebben best een goede klantenservice.
Dat kan ik be-amen, dus gewoon even doen.

Verder heb ik hpsjusd.dll ook niet, wel hpsj32.dll. Maar ik heb XP, dus ik vrees dat je er weinig aan hebt.

• Gerwin

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Topicstarter
Ok in iedergeval allemaal bedankt voor de reacties. Dan maar in de hoorn gaan gangen bij HP. :(

Pagina: 1