Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheรฏst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
De "helaas" waarover je begint is uiteraard een "helaas" verdediging voor degene die deze benchmark minder serieus willen nemen omdat deze p4 optimized is. Voor de volledigheid is het echter wel belangrijk dat dit soort eigenschappen van een bench vermeld worden.
Met de woordkeuze "helaas" in de nieuwsposting krijgt het echter een "kleurtje" waar jij in je post tegen ageert.
In je reactie ga je in feite de P4 lopen verdedigen en de reden vertellen waarom deze bench P4 optimized is.
Slightly OT maar IMO geen troll. +1: inzichtvol/informatief (inzichtvol vanwege de opmerking dat er nog te weinig apps zijn die P4 optimized zijn en informatief voor het verhaal over de reden van de ontwikkeling van deze bench)
Met de woordkeuze "helaas" in de nieuwsposting krijgt het echter een "kleurtje" waar jij in je post tegen ageert.
In je reactie ga je in feite de P4 lopen verdedigen en de reden vertellen waarom deze bench P4 optimized is.
Slightly OT maar IMO geen troll. +1: inzichtvol/informatief (inzichtvol vanwege de opmerking dat er nog te weinig apps zijn die P4 optimized zijn en informatief voor het verhaal over de reden van de ontwikkeling van deze bench)
en in dezelfde draad staan de eerste reacties ook veels te hoog:
de eerste post en de tweede ok de volgende staat wat te hoog kortom die hele draad mag nog wel nagekeken worden
de eerste post en de tweede ok de volgende staat wat te hoog kortom die hele draad mag nog wel nagekeken worden

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes ๐
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
been there, done that
FXDLS 'S&S edition'
๐ memento mori ๐
Mag ik mij hier volledig bij aansluitenOp vrijdag 09 november 2001 08:40 schreef botoo het volgende:
been there, done that
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Pagina: 1