Troll?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:07

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Het is weer eens zo ver, ik heb in mijn ogen weer eens een onterechte troll opgelopen. Ik wil alleen maar duidelijk maken dat de benchmark dus aantoont dat een programma wat voor SSE2 is geoptimaliseerd wel degelijk een stuk sneller loopt op een P4.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheรฏst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

De "helaas" waarover je begint is uiteraard een "helaas" verdediging voor degene die deze benchmark minder serieus willen nemen omdat deze p4 optimized is. Voor de volledigheid is het echter wel belangrijk dat dit soort eigenschappen van een bench vermeld worden.

Met de woordkeuze "helaas" in de nieuwsposting krijgt het echter een "kleurtje" waar jij in je post tegen ageert.

In je reactie ga je in feite de P4 lopen verdedigen en de reden vertellen waarom deze bench P4 optimized is.

Slightly OT maar IMO geen troll. +1: inzichtvol/informatief (inzichtvol vanwege de opmerking dat er nog te weinig apps zijn die P4 optimized zijn en informatief voor het verhaal over de reden van de ontwikkeling van deze bench)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

en in dezelfde draad staan de eerste reacties ook veels te hoog:
de eerste post en de tweede ok de volgende staat wat te hoog kortom die hele draad mag nog wel nagekeken worden :{

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes ๐Ÿ˜
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:06

botoo

๐Ÿ’€ too old to die young

been there, done that

FXDLS 'S&S edition'

๐Ÿ’€ memento mori ๐Ÿ’€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op vrijdag 09 november 2001 08:40 schreef botoo het volgende:
been there, done that
Mag ik mij hier volledig bij aansluiten :P ;)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
hoho not done yet! :P

dit is niet een +2 :?

is dit een -1 troll? Volgens mij is het meer een onnozole vraag van iemand die net nieuw is..

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Pagina: 1