Toon posts:

Asus V7700 64 mb, kan dit of niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hay,
1)Heb m'n asus v7700 overgeklokt via de tweak utility van Asus. Ik heb de standaardwaarden aangepast van 200 naar 220 (engine) en van 400 naar 430 (memory). Ik heb dus geen flauw idee of dit verantwoord is. 3dmark 2001 is gestegen van 3971 naar 4178, niet raar dus. Hoe kan ik merken of hetgeen te heet wordt, wordt 'ie dan onstabiel of "fikt" 'ie gelijk op?
2)M'n XP 1700+ wordt ongeveer 65 :D graden, is dit te veel? Hij loopt stabiel maar het lijkt me wat aan de hoge kant.

Met vriendelijke groet

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 11:48

Rollerjooster

OhNoNotHim

430 mem is rijkelijk veel voor een 7700. Dat is duidelijk. Maar het is niet onverantwoord als je geen waanzinnige artifacts e.d. krijgt. Die van mij loopt op 425, en daar ben ik al heel blij mee, want dat is geen alledaagse score. He hola, maar wacht ff, jij hebt de Pro uitvoering als je mem standaard op 400 loopt! Dan zou ik me helemaal geen zorgen maken. Bench hem tot 'ie artifacts geeft, en klok hem dan een paar Mhz terug, geen probleem IMO. Wat voor koeler heb je er eigenlijk op?

Forza Mucca!

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn cpu? Standaard Volcano II, ga overwegen een super orb te nemen, maar deze maakt al een klere herrie.

• Rollerjooster

Rollerjooster

OhNoNotHim

Wat betreft je XP: zolang deze stabiel loopt is er geen man overboord, ook al vind ik 65 graden enorm veel. Wat voor koeler zit erop? En heb je een fatsoenlijke airflow?

(edit): Neem toch een Silverado als je goed wilt koelen en weinig herrie wilt hebben. Het is even een uitgave, maar je hebt er jaren plezier van.

Forza Mucca!

Verwijderd

Op vrijdag 09 november 2001 02:17 schreef BasBono het volgende:
Op mijn cpu? Standaard Volcano II, ga overwegen een super orb te nemen, maar deze maakt al een klere herrie.
SuperORB? jij komt hier zeker niet vaak??

• Rollerjooster

Rollerjooster

OhNoNotHim

Kom op, ik kan me voorstellen dat iemand een superorb overweegt, maar we zijn hier om advies te geven, niet om iemands keuze af te zeiken. Doe in ieder geval een voorstel ofzo. Jemig. Ik zou bijna naar de FAQ verwijzen, ware het niet dat jij genoeg posts hebt om dat te weten.

nog ff editen: Probeer eens de Geforce Tweak Utility, GTU, daarmee kreeg ik m'n 7700 hoger dan met de Asusdrivers.

Forza Mucca!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 11:09

Acid_Burn

uhuh

Ik heb die superorb dus ook gehad, maar die presteerd echt onder de maat. De simpele coolermaster die er nu (weer) opzit doet het beter :)

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Pagina: 1