kon geen geschikt forum er voor vinden, maar ik wil dus een linux router maken met linux flop distro maar ik krijg die pc niet meer aan de praat. op et ene mobo zijn me simm sloten kapot... pennetjes ingedeukt enzo is dat terepareren? op andere mobo kan ik geen flop aan de praat krijgen ... *zucht* word er echtmoe van is er nietiemand die me kan helpen???
Thx....
Verwijderd
Randvoorwaarde om een OS te kunnen installeren is toch een goed werkende pc. Maak van 2 brakke pc's 1 goede ?
Verwijderd
Als je niet meer vertelt dan nu, kan niemand je helpen nee. Zoals ik er nu tegenaan kijk zou ik de floppydrive van de ene pc in de andere zetten.Op vrijdag 09 november 2001 01:33 schreef artecman het volgende:
kon geen geschikt forum er voor vinden, maar ik wil dus een linux router maken met linux flop distro maar ik krijg die pc niet meer aan de praat. op et ene mobo zijn me simm sloten kapot... pennetjes ingedeukt enzo is dat terepareren? op andere mobo kan ik geen flop aan de praat krijgen ... *zucht* word er echtmoe van is er nietiemand die me kan helpen???
Thx....