Ik wil binnenkort (liefst HCC) een nieuw MOBO gaan aanschaffen, maar nu zit ik een beetje met het feit dat er nog zo veel onduidelijkheid is;
-Wanneer gaan we Sis 745 brordjes zien?
-Wanneer komt Via met een DDR333 chipset?
-Welke bedrijven gaan de Magic1 C3 gebruiken? (Iwill is bekend maar slecht te krijgen in NL)
-Wanneer gaan we nF420 bordjes in grote getalen zien?
En hoe verhouden deze chipsets zich tot elkaar?
Iemand dus een zinnige suggestie ivm de te verwachten aankoop op de HCC? De chip/het mobo moet ff meekunnen. Mijn nadruk ligt op 3D gaming. Ik wil er een XP 1600+ in prikken en die overklokken. Ook links naar reviews/previews van de nieuwe/ te verwachten mobo's/chipsets stel ik zeer op prijs. Ik wil namelijk niet weer een mobo kopen en dat een maand later er nieuwe versies zijn die ineens de 266 bus ondersteunen enzo.
-Wanneer gaan we Sis 745 brordjes zien?
-Wanneer komt Via met een DDR333 chipset?
-Welke bedrijven gaan de Magic1 C3 gebruiken? (Iwill is bekend maar slecht te krijgen in NL)
-Wanneer gaan we nF420 bordjes in grote getalen zien?
En hoe verhouden deze chipsets zich tot elkaar?
Iemand dus een zinnige suggestie ivm de te verwachten aankoop op de HCC? De chip/het mobo moet ff meekunnen. Mijn nadruk ligt op 3D gaming. Ik wil er een XP 1600+ in prikken en die overklokken. Ook links naar reviews/previews van de nieuwe/ te verwachten mobo's/chipsets stel ik zeer op prijs. Ik wil namelijk niet weer een mobo kopen en dat een maand later er nieuwe versies zijn die ineens de 266 bus ondersteunen enzo.
Breek je nek voorzichtig