dual athlon plankjes

Pagina: 1
Acties:

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 13:19

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Waar blijven die dingen (en dan heb ik het niet over die Tyan plankjes)

volgens deze post op tweakers.net konden we in oktober 4 plankjes verwachten (abit, asus, msi en gigabyte), en in deze maand nog eens 5 (epox, chaintech, iwill, soyo en tyan)

Nou stond hier dat de epox deze week gereleased zou worden, maar daar heb ik ook nog nix van gehoord...

En ik was op de HCC nog wel van plan een dual plankje te halen, maar ik denk niet dat dat erin gaat zitten (een Tyan wil ik niet, die zijn me iets te duur)

Heeft iemand meer info over dual plankjes? Ik heb de sites van asus, abit en epox gecheckt, maar daar nix over gevonden (ja een oud bericht van asus waarin ze zeiden dat ze een dual socket A mobo gingen releasen in July 2001 :+)

.edit: waar kan ik instellen dat BrZ niet in deze topic mag? :P
.edit2: en waar kan ik dan gelijk invullen dat dexx er ook niet meer in mag?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Zoek maar naar Tyan mobos in SEARCH , ik dacht dat Tyan Thunder het enige boardje is met dual athlon ondersteuning, er zouden inderdaad meerder uitkomen , maar vanwege bugs ofzo is het nog niet zover! ;(

• dexx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 08:58
ja jammer joh..
zit er niet voor je dit jaar :P
nee vind t rot voor je.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
zie mijn edit :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:18

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

En ik was op de HCC nog wel van plan een dual plankje te halen, maar ik denk niet dat dat erin gaat zitten (een Tyan wil ik niet, die zijn me iets te duur)
Veel goedkoper dan de Tiger MP zal het toch niet worden.

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
er staan nu 3 winkels in de pricewatch met de tiger MP. Zouden er nog meer komen? Deze winkels importeren ze?

specs

• dexx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 08:58
ik mag je toch wel een beetje uitlaggen omdat jouw pc nog steeds niet sneller is dan die van mij
(mocht je nou toch ergens een dual plank vandaan kunnen toveren moet ik dus ook maar snel op zoek.. >:) )

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
'sneller' kun je niet echt zeggen van een pc... het is een combinatie van hardware die je hebt en wat je ermee doet

wat gamen betreft is ie zeker wel sneller, aangezien jij nog met een brakke TNT2 zit :P

Pagina: 1