Bewegen in CS ook in Team fortress

Pagina: 1
Acties:

• herminator
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Als ik met het toetsenbord naar voren of naar achteren beweeg blijft het mannetje 1 a 2 doorlopen. Ik kan dan even niks meer. Ook niet bewegen emt de muis. Na een nieuwe installatie was het weer goed. Maar na 2 dagen was het weer terug en het gebeurd steeds vaker todat er gewoon niet meer te spelen is. Ik heb windows xp 256mb pII350. Snelheid is het probleem niet. Wie weet waar het aan zou kunnen liggen?

I'll be back

• ipsec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-11 17:16
je hebt LAG.

vertraging... vertel es wat je ping is, wantteeeh... lag heb je alleen door je (slechte) verbinding.

toevallig niet ADSL?

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Lag, ping, packageloss....

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 15:42

Vos

AFCA

ligt waarschijnlijk aan lag of aan je instellingen zoals rate, etc

• herminator
  • Niet online
Tis zeker geen lag. Want ik heb het ook als er geen lag is. Bij lag is het juist zo dat je opeens ergens anders staat. Dat is het dus niet. Ik loop gewoon soepel en dan blijft ie dus rechtdoor lopen 1 a 2 sec. en dan kan ik zelfs niks meer met de muis doen totdat ie stopt met lopen. Verbinding is hier 100Mbit. Daar ligt het dus zeker niet aan en ping rond de 30. Op strikerz rond de 50. Ik heb ook al een beetje met de video instellingen wat geprobeerd maar dat helpt ook niet.

I'll be back

• Kettrick
  • Laatst online: 22:54

Kettrick

Rantmeister!

Ik heb dat ook als ik mijn CS op Direct3D zet, met OpenGL gaat het bij mij wel goed.

• herminator
  • Niet online
Bij openGL en D3D en normal heb ik het.

I'll be back

• herminator
  • Niet online
Ik heb net nog ff geprobeerd of het weer ging. Ja dus... Ik heb niks veranderd. Heel af en toe loopt ie nog eens door. Ik begrijp er niks meer van. Nou maar hopen dat het niet weer erger wordt.

I'll be back

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:14
Heb ik ook wel eens gehad. Heb de hele handel opnieuw geinstalleerd en er daarna nooit meer last van gehad...

• herminator
  • Niet online
Ik ben er inmiddels bijna achter. Vanmorgen was het weer raak. Ik heb toen serv-u zonealarm en icq uitgezet. Toen ging het weer prima. Een van deze proggies zit dus CS een beetje in de weg. Welke weet ik nog niet.

I'll be back

Pagina: 1