Toon posts:

papst fans op hcc-dagen????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb al een tijdje als koeler een Spire-MA324-15B3 op de AMD650@900 op een KT7-mobo. Begint steeds meer lawaai te maken :( . Het wordt tijd voor een (veel) stillere CPU-koeler. Krijg uit de gelezen topics de indruk dat de volgende combinatie voor heel weinig geluid zorgt :9~ :
- heatsink: Alpha 8045T
- fan: Papst 8412NGL
De HCC-dagen komen eraan, dus dat wordt zoeken naar deze nieuwe combinatie. Ik ga er vanuit dat de Alpha-heatsink daar wel te koop is (bijv. OC-shop). Maar hoe zit dat met de Papst-fan????? :? :?
Wil niet thuiskomen met maar één onderdeel, om daarna veel moeite te moeten doen voor de koop/bestelling van de Papst-fan (en ook nog eens dagen wachten).
Weet iemand of je op de HCC-dagen ergens Papst-fans kunt kopen??

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-04 19:54
Op de beurs is het ALTIJD afw88, alleen van mainsteam spullen weet je zeker dat het te koop is |:(

Verwijderd

Bij display electronics in Den Bosch (http://www.display-elektronika.nl/) verkopen ze die papst fans gewoon. Display zit ook in Eindhoven en in Arnhem (vast ook nog wel in meer plaatsen in NL) :) Daar heb ik de mijne ook vandaan ;)

En op de HCC-dagen is het idd ff afwachten :(

Suc6 Seppie

Verwijderd

Delta's, Papst's en Sunon's zul je er wel vinden denk ik .. en de no-name fans á 10 gulden zul je er ook wel vinden..

Succes!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Je kunt ze ook halen bij http://www.exile.nl

Verwijderd

Topicstarter
Exile zit in Heerenveen, ikke in Rotterdam. Weet je wat dat kost een retourtje Rotterdam-Heerenveen met korting en 1ste klas natuurlijk ;) : 70 pietermannen!!
Wordt zo wel een beetje duur voor een ventilator van pak-um-beet 50 gulden.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-05 01:30

BrZ

Op zaterdag 10 november 2001 00:30 schreef wiebe het volgende:
Exile zit in Heerenveen, ikke in Rotterdam. Weet je wat dat kost een retourtje Rotterdam-Heerenveen met korting en 1ste klas natuurlijk ;) : 70 pietermannen!!
Wel es van rembours gehoord? das 2 tientjes daaro ;)

• Ron_Tweaker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Ron_Tweaker

Tweak!

Jongens,

Ik heb net ff op de site van Exile gekeken. Man man man.... je gaat toch geen Papst koelers halen voor 55,-- per stuk? Niet normaal man! Ik bestel de Papst koelers of bij Display of bij Comex-Sales (www.comex-sales.com). Gewoon 35,-- per stuk.

Exile = afzetter.

;)

Apple | Marantz | B&W

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Maar je hebt Papst fans en je hebt Papst fans.
Een kogelgelagerde fan met hoge capaciteit en die toch stil is zal een stuk duurder zijn dan zo'n sleevebearing fan die nog geen zuchtje wind opwekt.

Een cliche is ooit origineel begonnen

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:56
Op zaterdag 10 november 2001 00:30 schreef wiebe het volgende:
Ik heb ze vandaan bij Alternate in Ridderkerk.(incl fingerguards)

Verwijderd

Topicstarter
He, das een leuke mogelijkheid. Wist niet dat Alternate vlak bij Rotterdam zit.
Alleen jammer dat ze op hun site niet goed aangeven welke Papst-fan ze verkopen, nu weet ik het nog niet.

Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/sad/nixweiss.gif

Maar er zal vast wel iemand zijn die bij Alternate een Past-fan gekocht heeft. Kan die ff doorgeven welke ze daar hebben, dus met type/modelnummer en zo
Pagina: 1