Ik heb vroeger wel gestoeid met de amiga.. Voornamelijk met Amos/Abasic, en later met Assembler en C. Games heb ik nooit echt geschreven, of een veredelde Tetris en Turbo Raketti na...
Yo dawg, I heard you like posts so I posted below your post so you can post again.
ik ben namelijk steeds op zoek naar mensen die vroeger hun game niet hebben afgemaakt of niet de kans hebben gehad om het uit te brengen, als het concept goed is en de mogelijkheid er is om het te porten naar andere platforms kunnen we altijd eens praten
spread the word...
om je een voorbeeld te geven...een oude bekende van mij had ooit een soort mmonlader game ontwikkeld voor amiga, maar is nooit uitgebracht geweest(zat al redelijk veel werk in, 50 levels,etc...) dit hebben we geport naar CE, en is nu redelijk populair... moest dat concept nu van scratch ontwikkeld worden was het veel te duur
spread the word...
om je een voorbeeld te geven...een oude bekende van mij had ooit een soort mmonlader game ontwikkeld voor amiga, maar is nooit uitgebracht geweest(zat al redelijk veel werk in, 50 levels,etc...) dit hebben we geport naar CE, en is nu redelijk populair... moest dat concept nu van scratch ontwikkeld worden was het veel te duur