Toon posts:

Fifa2002 pakt verkeerde ip als hostadres.

Pagina: 1
Acties:
  • 317 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als ik in fifa 2002 een direct ip game wil hosten, heb ik het probleem dat ik 2 netwerkkaarten heb.

1x intern
1x extern,internet

Als ik nu een game wil hosten gebruikt fifa 2002 automatisch het interne ipadres.

Hoe zorg ik ervoor dat fifa het exterene ipadres gebruikt.

Bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Het valt niet in te stellen in fifa zelf. Is er misschien een mogelijkheid dat ik de internet kaart standaard maak of zo.

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
Best veel spelers hebben dit soort problemen.

Is er iemand die weet hoe je als je achter een server zit en de poort voor fifa (2048) is gemapped hoe je er voor kan zorgen dat als jij achter de server een game host dat mensen die joinen ook echt connecten. Dus dat op jouw pc poort 2048 luisterst dat op de server ook poort 2048 gaat luisteren.

beetje lange zin, maar heb geen zin meer om mooi te maken :P

Alvast bedankt *D

• MP83
Niemand die een tip heeft... :?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:03

Appie

F1RST Racing

wat ik altijd doe is als ik lokaal wil spelen dan zet ik me netwerkkaart uit voor in mijn geval chello (eigenschappen netwerkkaart en dan uitzetten in dit hardwareprofiel of disable)

Voor i-net geldt hetzelfde (al is dit bij mij niet nodig aangezien automatisch het ip van chello gepakt wordt)

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar dat vinden denk ik mijn vader en zusje niet fijn, want die zitten dan beneden zonder internet.

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-06 13:42
Op vrijdag 09 november 2001 18:58 schreef Evil_E het volgende:
Ja, maar dat vinden denk ik mijn vader en zusje niet fijn, want die zitten dan beneden zonder internet.
Gewoon lekker asociaal doen en afsluiten die handel >:)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar mijn vader betaalt @home en hij heeft al een keer gezegd dat ie het misschien naar zijn pc overzet, de server. Dus lijkt me niet echt handig.

• MP83
>:) Doe je naam eer aan: Evil-E

Gewoon doen dus >:) :P

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 16:45
Als het alleen om poort 2048 gaat is dit de oplossing. hehehehe beetje laatte reply maar ik zocht juist om welke poort het ging

$IPTABLES -t nat -A PREROUTING -p tcp -d 0/0 --dport 2048 -j DNAT --to-destination 192.168.0.2
Pagina: 1