Ik zou graag willen weten wat te doen om software voor playstation te ontwikkelen en wie weet er meer over hun policy.... is er een beperking op wat voor software je ontwikkeld ?
Je zal dan aan een development kit moeten komen. En die kun je waarschijnlijk alleen krijgen als een licentie sluit. Misschien dat die kits ook op de zwarte markt verkijgbaar zijn.
Verwijderd
ik vrees er ook voor dat je niet zonder die development kit kan, blijkt dat daar zelf gedeelte hardware bij komt kijken
Anders gebruik je de BASIC-variant die je op de PS2-democd vind 
Damn, ik moest echt lachen toen ik dat tegenkwam op die cd. Deed me denken aan de Commodore 64
Serieus: ik denk dat je als je een officieel PS2-logo wil voeren (om in feite aan te geven dat het om PS2-software gaat) je idd aan allerlei eisen moet voldoen, zowel kwalitatief (bugs)als inhoudelijk (bepaalde geweldsvormen, brute sex etc) en daarnaast zal je, als je aan de eisen voldoet, ook nog eens een kwak geld op tafel moeten leggen wil je een PS2-licentie mogen voeren.
edit: 1e reactie was ff offtopic
Damn, ik moest echt lachen toen ik dat tegenkwam op die cd. Deed me denken aan de Commodore 64
Serieus: ik denk dat je als je een officieel PS2-logo wil voeren (om in feite aan te geven dat het om PS2-software gaat) je idd aan allerlei eisen moet voldoen, zowel kwalitatief (bugs)als inhoudelijk (bepaalde geweldsvormen, brute sex etc) en daarnaast zal je, als je aan de eisen voldoet, ook nog eens een kwak geld op tafel moeten leggen wil je een PS2-licentie mogen voeren.
edit: 1e reactie was ff offtopic
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
voor de PSX 1 kon je gewoon een compiler-plugin bestellen voor codewarrior, iets van $300 ofzo.
Zie http://www.metrowerks.com/games/playstation_2/
Zie http://www.metrowerks.com/games/playstation_2/
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Verwijderd
hmmm.... is wel het overwegen waard misschien, maar 't probleem is dat we een game hebben dat in de softerotiek zit dat redelijk goed verkoopt op de gekste platformen, nu vroeg ik mij af of je zoiets voor PS mag uitbrengen....ik vrees ervoor omdat ik nog geen enkel PS erotisch game ben tegengekomen
Waarom vraag je het PlayStation niet gewoon zelf? Die zullen wel het meeste info hebben over dit soort zaken.
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
ik kan me herinneren dat sony een softerotische titel wilde tegenhouden voor release en dat dat toen niet gelukt is.
bellen met sony nl heegt weinig zin. Buena Vista gaat geloof ik over de playstation
bellen met sony nl heegt weinig zin. Buena Vista gaat geloof ik over de playstation
ik heb wel wat info ed. moet je mij maar ff contacten!
ps2 basic = yabasic als ik het me goed herinner
de contact info van beuna vista is toch niet zo moeilijk op te zoeken?
er is ook een ps2 linux kut die speciaal gemaakt is voor devvers
Ik zit nu ook een beetje in de PSX kant... Volgens mij heb je NetYaroze voor de PS2 en Yaroze (een fysiek andere console waar een GNU Compiler opzat voor de PSX). Ik zou voor het Linux devspul gaan.
Echter als je het wilt verkopen moet je toch naar B.V. toe, dus maar gewoon ff bellen.
Echter als je het wilt verkopen moet je toch naar B.V. toe, dus maar gewoon ff bellen.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Ik las dit op de MetroWerks (CodeWarrior voor PS2);
If you are not a licensed PlayStation 2 developer but are interested in signing up,
please email: The_Future@playstation.sony.com or call 650-655-6040 for more information on how you can become a licensed developer.
If you are not a licensed PlayStation 2 developer but are interested in signing up,
please email: The_Future@playstation.sony.com or call 650-655-6040 for more information on how you can become a licensed developer.
Pagina: 1