Toon posts:

SB Live Player 5.1 Bulk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ga mij deze geluidskaart aanschaafen, bulk dus zonder doosje en zonder drivers
is dit verstandig, of mis ik dan essentiële zaken?

ik besef dat ik wat zal moeten downloaden,
natuurlijk de drivers, die ik reeds heb gevonden,
maar moet er ook zoiets als LiveWare en PlayCenter wrden geïnstalleerd, of is dat niet voor de Player 5.1?

in ieder geval al bedankt als jullie een zinnig antwoord willen geven

Verwijderd

Topicstarter
Weet niemand wat ik allemaal moet downloaden

• Access
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 19:54
Ik heb een OEM (zelfde als bulk toch?) en daar zat gewoon een driver cd'tje bij.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
jawel, maar 16 minuten is wat weinig tijd om te reageren. vinjeookniet?

btw: je hebt alleen maar drivertje nodig.
(liveware 3 kan je los bestellen van de creative site, maar is niet vereist)

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

Op donderdag 08 november 2001 23:18 schreef Noble_Paladin het volgende:
Weet niemand wat ik allemaal moet downloaden
ja liveware voor sb live! enzo is het wel handig dat je liveware installeert allleen je moet dat liveare via een cd bestellen ofzo tenminste voor xp drivers moet je dat doen

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:16
Oh ja... misschien erg dombo vraag hoor maar ik weet er niet veel van af omdat ik me er simpelweg nooit in heb verdiept (geen interesse):

Is de SB Live Player 5.1 een redelijk geschikte kaart om aan al die Surround PC setjes (labtec, midiland, Altec Lansing) te hangen? In lijn met mijn Soundblaster player 1024 (dus zonder 5.1) zal het vast wel mogelijk zijn om de twee jack-line out gangen analoog aan te sluiten op de front en rear ingangen van die setjes, maar heeft de 5.1 (die 5.1 moet toch ergens goed voor zijn :)) ook een digitale uitgang ofzo? Een vriend van me wil bij z'n nieuwe PC namelijk ook voor niet al te veel geld toch een aardig surround setje (is ook makkelijk... mag een 4.1 setje zijn, hoeft geen 5.1, want hij weet waarschijnlijk toch nieteens dat er verschil is, hij wil alleen een beetje leuke surround voor dvd's en zo :P)

Oh ja: Ik had ook ff de search kunnen gebruiken, maar omdat er toevallig over deze kaart nou toch een vers topic door iemand was geöpend, heb ik het maar ff op deze manier opgelost (lui he :+).

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Verwijderd

De 5.1 heeft idd een digitale uitgang, maar die is eigenlijk alleen te gebruiken met de speakers van Cambrigde Soundworks (ook Creative) Ik heb zelf ook de Player 5.1 met zo'n digi speakerset van CS en het klinkt wel heel goed. Maar om er speciaal een te kopen als je al een live 1024 hebt zou ik niet doen. Het levert je alleen iets minder ruis op, maar met 4.1 heb je net zo'n bios ervaring als met 5.1

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 12:46
Bij IEDERE Sb Live krijg je er een CD bij. Heden ten dage is LiveWare niet meer te downloaden van de Creative site. De nieuwste drivers nog wel. ALS je Liveware e.d. wilt gebruiken, zul je de CD moeten gebruiken die je er dus bij krijgt + de nieuwste drivers van de site.
Pagina: 1