Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Ik zag het GF4 nieuws ook, heb er op gereageerd en nou is 't weg! Da's nie goe... 't was een short.
Volgens mij was er nog een nieuws item, alleen ik weet niet meer welke. Er was daar zelfs een user die als first post reageerde met "Dubbelpost!" omdat hij het artikel 2x zag voorkomen in de lijst.
Problemen?
Volgens mij was er nog een nieuws item, alleen ik weet niet meer welke. Er was daar zelfs een user die als first post reageerde met "Dubbelpost!" omdat hij het artikel 2x zag voorkomen in de lijst.
Problemen?
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Het is leuk dat ze iets weg halen, maar zoals wel vaker vergeten ze het ff te melden zodat wij ook weten wat er aan de hand is. Dit schiet dus totaal niet op 
Dus als een nieuwsposter ff uileg kan geven, zou dat wel fijn zijn.
Laat maar, het is zelfs te veel moeite om ff te reageren
Dus als een nieuwsposter ff uileg kan geven, zou dat wel fijn zijn.
Laat maar, het is zelfs te veel moeite om ff te reageren
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Als * GaMeOvEr de topictitel nou zou willen aanpassen door er [Tnet] aan toe te voegen, misschien dat men dan reageert? Misschien is dit draadje nog niet opgevallen.
Ik ben vooral erg geinteresseerd in waarom het nieuws weggehaald is. Was het te speculatief, niet op waarheid gebaseerd?
Dit is in ieder geval waar het om ging:
GeForce 4: Die ersten Gerüchte
Ik ben vooral erg geinteresseerd in waarom het nieuws weggehaald is. Was het te speculatief, niet op waarheid gebaseerd?
Dit is in ieder geval waar het om ging:
GeForce 4: Die ersten Gerüchte
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
mag ik het ook doen?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Nee !Op vrijdag 09 november 2001 12:39 schreef JvS het volgende:
mag ik het ook doen?
nu heb ik hem verheraangepast.
Aannames zijn fataal.
en nou is ie ook wel heeeeel duidelijk.. zo duidelijk dat we het ze eigenlijk te makkelijk makenOp vrijdag 09 november 2001 12:39 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Nee !
nu heb ik hem verheraangepast.![]()
Jij was het, geef maar toe !Op vrijdag 09 november 2001 13:19 schreef RobinVR het volgende:
Ik weet van nix.
Aannames zijn fataal.
Ik weet er wel wat van
. Het was mijn nieuwspost, maar Wouter kwam er achter dat het nogal oud was en daarom is ie dus weg.
Verwijderd
don't push meOp vrijdag 09 november 2001 13:23 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Jij was het, geef maar toe !
O.k. that explains this a little. Wel jammer, we krijgen er de laatste tijd van die interessante en leerzame ATi vs. NVIDIA discussies vanOp vrijdag 09 november 2001 15:10 schreef hielko het volgende:
Ik weet er wel wat van. Het was mijn nieuwspost, maar Wouter kwam er achter dat het nogal oud was en daarom is ie dus weg.
Pagina: 1